Kan vi besöka alla världens länder 2017? (Karta)

Äntligen kan jag få bidra lite. Har spenderat helgen i Porto, Portugal. Full fart med fotboll, portvin och allmänt insupande av atmosfären.

dsc_0146-1-jpg.61048

dsc_0140-1-jpg.61049

Kanske inte bästa tråden att posta i...men i alla fall, jag är "besatt" av kartor, för några år sen beställde jag massa olika saker från kartkungen.com. Jag fick ett par t-shirts på köpet, dom är vita och det står kartkungen på. Vill nån ha en ful vit t-shirt så skickar jag den den gladeligen till den olycklige mottagaren.

JensE skrev:Om man vill köra kartan à la home edition så har Clas Ohlson en fototapet på reaFototapet | Clas Ohlson | Clas OhlsonKlicka för att utvidga...

MartinH skrev:Kanske inte bästa tråden att posta i...men i alla fall, jag är "besatt" av kartor, för några år sen beställde jag massa olika saker från kartkungen.com. Jag fick ett par t-shirts på köpet, dom är vita och det står kartkungen på. Vill nån ha en ful vit t-shirt så skickar jag den den gladeligen till den olycklige mottagaren.Klicka för att utvidga...
I den här tråden Årets julklapp för BC-medlemmar? | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor finns det fler idéer för er.

Back