Alf skrev:Det enda säkra är papperskopia på alls som är av vikt för resan.Klicka för att utvidga...
Så sant. Jag har papperskopior på allt och alltjämt en fysisk kalender.
Alf skrev:Det enda säkra är papperskopia på alls som är av vikt för resan.Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Så sant. Jag har papperskopior på allt och alltjämt en fysisk kalender.Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Laddat telefonen några gånger på Arlanda Express, men, det hinner inte ta så värst många procent. Annars, ser jag till hålla alla batterier fulladdade så gott det går, 'boarding card' utskrivet, 'itinerary' utskriven och eventuell ESTA - de två senare vill tullen i USA se ibland men inte alltid. Oftast har jag även bokningsbekräftelsen till hotellen utskrivna, om inte annat för att visa adressen till taxichaufförerna. Personalen vid incheckning vill dock sällan se dessa..Klicka för att utvidga...
Passkontrollen... var lite slarvig när jag skrev för snabbt. Senaste gångerna har det inte frågats efter ESTA, de har väl uppgifterna framför sig när de läst av passet?Stefan Sandström skrev:ESTA: Tullen eller Passkontrollen?.Klicka för att utvidga...
rvarttinen skrev:Passkontrollen... var lite slarvig när jag skrev för snabbt. Senaste gångerna har det inte frågats efter ESTA, de har väl uppgifterna framför sig när de läst av passet?Klicka för att utvidga...