Johan Dahlberg skrev:sas.se.Klicka för att utvidga...
Testa att boka för 4 personer, då brukar även voucher nr 2 dyka upp.JohanGE skrev:Uppnådde 1 av 2 (Elite) i förra veckan, men ser heller inte den nya vouchern någonstans. Gjorde enligt ovan, men det finns endast 1st voucher som förfaller 2020. Kanske finns en viss fördröjningstid, eller måste man boka upp de äldsta först?Klicka för att utvidga...
Tack för tipset, men det fungerade dessvärre inte. Men jag tänker mig att man får väl ändå alltid hem ett brev från Amex efter en viss tid. Har ingen brådska att boka med denna voucher då jag har en som löper ut nu 2020 också.Mikado skrev:Testa att boka för 4 personer, då brukar även voucher nr 2 dyka upp.Klicka för att utvidga...
JohanGE skrev:Uppnådde 1 av 2 (Elite) i förra veckan, men ser heller inte den nya vouchern någonstans. Gjorde enligt ovan, men det finns endast 1st voucher som förfaller 2020. Kanske finns en viss fördröjningstid, eller måste man boka upp de äldsta först?Klicka för att utvidga...
Det får man alltid. Om man nu inte kan välja bort det, vilket jag inte tror man kan. Slöseri av resurser oavsett.JohanW skrev:Fick faktiskt "pappers"-brev idag i posten på att jag hade fått en 2-4-1 av Amex.Klicka för att utvidga...