CharlieK skrev:Väldigt mycket spekulationer härI lördags så pratades det om Jasons planer med Businessclass, bl.a om viljan att integrera en sökmotor/resebyråtjänst i sidan, om det nya kontoret på Aker Brygge i Oslo osv. Som alla ägare så är man givetvis intresserad av att få ut maximalt från sin investering och därför tycker jag att det är rimligt att man vill utveckla Businessclass-sidorna ytterligare, bl.a internationellt. Hur detta slår mot oss användare återstår givetvis att se.Att det skulle vara någon stor konflikt mellan Martin, Jacob och Jason tror jag vi kan avskriva, såvitt jag förstod så kommer Jacob fortsätta jobba inom Reisegiganten, och Martin nämnde även i lördags att han som småbarnsfar inte kändes sig sugen på att pendla till Oslo som en av flera anledningar till att det inte blev någon fortsättning här. Givetvis så är jag medveten om att den officiella storyn inte alltid stämmer, men det här är det vi vet nu.Oavsett så är det givetvis riktigt tråkigt att de båda lämnar då det kommer bli ett stort tomrum på sidan som det blir upp till oss andra medlemmar att försöka fylla -
@Jacob@Martin BjörnströmStort tack för allt ert slit och engagemang med sidan, och lycka till i framtiden!// En numera medveten resenär tack vare er/BC.seKlicka för att utvidga...