kaktusen skrev:Tack för en kul rapport med bra bilder!EDIT: Tar tillbaka kommentaren om bra bilder. De är inte bra utan fantastiska!Klicka för att utvidga...
Tack för komplimangen!
kaktusen skrev:Tack för en kul rapport med bra bilder!EDIT: Tar tillbaka kommentaren om bra bilder. De är inte bra utan fantastiska!Klicka för att utvidga...
Brandten skrev:RIKTIGT bra rapport med fantastiska bilder! När ska du iväg på nästa så vi vet hur länge vi behöver vänta?Klicka för att utvidga...
Dreamliner skrev:Kanonrapport men du måste skoja. Bädda ner dig i bar överkropp.Klicka för att utvidga...
//emoji.tapatalk-cdn.com/emoji23.png //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngImpendill skrev:Varför då? Jag har ju täcket på.Klicka för att utvidga...
Impendill skrev:Jag är inte helt säker. I first är det ju Dom Perignon men i business vet jag ej. Kan det vara samma tro?Klicka för att utvidga...
Stefan Söderqvist skrev:Sjukt läcker miljö! Måste vara grymma inflygningar där!Klicka för att utvidga...
Peter65 skrev:Kanonbra rapport, har dock inte hunnit med att följa hela tiden..... men kom ikapp nuKlicka för att utvidga...
Ser helt livsfarligt ut. Flyger man det där helt på autopilot?crazy voyager skrev:Har bara hunnit snabbscrolla men får gå igenom igen och faktiskt titta ordentligt, fantastiskt fina bilder det jag har sett! Långt bort är det men någon gång ska det helt klart göras.Angående queenstown:Typ såna här inflygningar:Rekommenderas på stor skärm i HDKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Ser helt livsfarligt ut. Flyger man det där helt på autopilot?Klicka för att utvidga...
Huruvida man måste ha autopiloten inkopplad vet jag inte, men det flygs oavsett på data ifrån autopiloten. Den typen av approach går inte att flyga på rådata eller gamla hederliga "nålar".palmen skrev:Ser helt livsfarligt ut. Flyger man det där helt på autopilot?Klicka för att utvidga...
Peter65 skrev:Har flugit in till Queenstown, men då kom vi från andra hållet. Lite scary när bilar kör högre upp en flyget.... Har läst någonstans att det är en väldigt svår flygplats att landa på och kräver extra utbildningKlicka för att utvidga...
Ser såå gött ut. Men vad är det för config där ni sitter mitt emot varandra?Impendill skrev:FRA - BKKTG FA 380Boarding skulle ske kl 13 men blev försenat till 13:20.Vi begav oss till gaten trots att vi skulle bli hämtade i loungen. Det var mycket folk vid gaten och vi fick vänta en stund innan man började boarding.När det väl var dags var vi nr 3 i ordningen att få stiga ombord. Vi tog trappan upp och boardade på övre bryggan.Ett trevligt första intryck när vi kom ombord och träffade personalen. Man kom genast och presenterade sig med namn och vi blev hälsade välkomna ombord. De gick igenom menyn och den mat vi beställt i förväg.Jag fick ett mycket bra intryck av dagens crew. I somras flög jag med THAI i F BKK-LHR och lämnade planet både besviken och irriterad över den dåliga service de då erbjöd. Denna gången skulle de bevisa raka motsatsen! Vi är så nöjda med THAI på FRA-BKK. Riktigt bra och proffesionellt av dem från början till slut.Line up på 18.Pyjamaspsarty hos morsanHummern i nytt utförande. Mycket gottGodnattEn mycket behaglig flygning och landning. Nästan ingen turbulens alls.När vi kom av planet vid gaten möttes vi upp och fick skjuts till Royal First Lounge.Där tog vi lite kaffe och champagne till frukost innan vi promenerade tvärs över "gatan" till Spat. Det blev en timmes oljemassage och en dusch på det.Kändes underbart.Nu kopplar vi av i en egen liten hörna i loungen. Pratade med personalen och lyckades reda ut Väsk-problemet.Alla väskor är taggade till AKL som vi förutsatte.Nu är det 6 timmar att slå ihjäl innan nästa avgång. Något förslag på vad man kan göra här?Klicka för att utvidga...