Steve skrev:Stad: Bangkok
Hotell:Conrad Bangkok
Problem:Det tog tre rumsbyten utspritt på drygt 30 timmar innan vi fick de 2 rum med rätt nivå enligt vår bokning (2 st. Corner Executive, 3 nätter). Rum 1 (ej Corner Executive) var det mögeldoft i vilket påpekades för desken i loungen. Vi åkte ut på stan och hade fått nya rum när vi kom tillbaks, dock i Conrad Residence-delen. De rummen håller absolut inte Executive - standard, dock var det kväll och hotellet fullt så vi fick sova där första natten. Dag 2 sen eftermiddag blev vi flyttade till 1 Corner Executive och 1 Executive. Inte som vår ursprungliga bokning men man hävdade att det var de enda 2 lediga rummen. (Dock såg jag i efterhand här på forumet att
@Ozzblev uppgraderad till Corner Executive samma dag. Kul för
@Ozzmen det gjorde mig än mer benägen att argumentera för kompensation.)
Kompensation: 80 000 HH-poäng. Förslag om 20000 HH-poäng, jag krävde dock mer och slutligen fick jag 80 000 poäng i kompensation. Är HHD.
Klagomål framfört:På plats både till desken i loungen och i lobbyn. Dock via mejl i efterhand som kompensationen förhandlades.
Kompensation föreslagen av: Assistant Front Office Manager och Duty Manager
Kompenserades av:Assistant Front Office Manager och Duty Manager, tog dock flertalet kontakter innan hela summan transfererades. De överförde i portioner om 20 000 poäng, så fyra kontakter krävdes för att få poängen på kontot.Klicka för att utvidga...