Kontakt till SAS onboard catering

gdaily

New member
Först hade vi Peter Lawrance hör på forumet, som gjorde några väldigt uppskattade dryckesprovningar med oss. Det kommer ni väl ihåg?

När han slutade så lämnade han över en kontakt med Johan Gillström till mig, men Johan verkar nu ha slutat påSAS. I alla fall studsar mina mail.

Jag misstänker att många SAS-medarbetare och annat löst folk håller full koll på forumet. Jag skulle vija komma i kontakt med den som numera har hand om dryckesutbudet ombord på SAS. Om ni kan peka mig i rätt riktning, alternativt be denne kontakta mig, så vore jag väldigt glad.

/Ola

gdaily skrev:Först hade vi Peter Lawrance hör på forumet, som gjorde några väldigt uppskattade dryckesprovningar med oss. Det kommer ni väl ihåg?När han slutade så lämnade han över en kontakt med Johan Gillström till mig, men Johan verkar nu ha slutat påSAS. I alla fall studsar mina mail.Jag misstänker att många SAS-medarbetare och annat löst folk håller full koll på forumet. Jag skulle vija komma i kontakt med den som numera har hand om dryckesutbudet ombord på SAS. Om ni kan peka mig i rätt riktning, alternativt be denne kontakta mig, så vore jag väldigt glad./OlaKlicka för att utvidga...
Om det är samma Johan som finns på forumet så kanske det är lättare att nå han här då han var inloggad så sent som i fredags.

SAS gör en champagne satsning.

Jag tillhör de som tycker att sas viner håller lite för dålig kvalité även om det blivit bättre på senaste tiden. Jag brukar dock lösa problemet genom att dricka champagne till alla maträtter. Tack o lov är champagne kanske den dryck som bredast passar till många typer av mat. Fast där glömde du...

www.businessclass.com

Back