Köpa graverade bagagetaggar? (från svensk site)

resen%C3%A4r

New member
Hej,

är på jakt efter en svensk site som säljer graverade bagagetaggar, helst i metall. Jag är endast ute efter att beställa till mig själv, 3-4 stycken. Har googlat som en tok men hittar bara reklamfirmor som endast säljer stora serier, och till företag.

Har någon tips?

Resenär skrev:Hej,är på jakt efter en svensk site som säljer graverade bagagetaggar, helst i metall. Jag är endast ute efter att beställa till mig själv, 3-4 stycken. Har googlat som en tok men hittar bara reklamfirmor som endast säljer stora serier, och till företag.Har någon tips?Klicka för att utvidga...

Vänd dig till någon skylt/dekalmakare. Du får designa precis som du vill och de gör sitt.

Graverar en del i aluminium och rostfritt i jobbet, brukar inte kosta några stora pengar.

I jobbet brukar vi handla från Skyltdirect.se de gör alla möjliga skyltar och kostar inte så mkt. Kan vara värt att kika på. De kan göra rostfria skyltar tex, borde passa bra som bagage tagg.

Silverfux skrev:I jobbet brukar vi handla från Skyltdirect.se de gör alla möjliga skyltar och kostar inte så mkt. Kan vara värt att kika på. De kan göra rostfria skyltar tex, borde passa bra som bagage tagg.Klicka för att utvidga...
Har använt dom till mycket, riktigt bra

Är det någon som vill köpa skyltar från Skyltdirect så kan jag hjälpa till med det.

Har själv beställt där ifrån, mycket bra kvalitet och man kan anpassa dem precis som man själv vill.

Kan återkomma med exempel och priser om det är av intresse.

Crille81 skrev:Är det någon som vill köpa skyltar från Skyltdirect så kan jag hjälpa till med det.Har själv beställt där ifrån, mycket bra kvalitet och man kan anpassa dem precis som man själv vill.Kan återkomma med exempel och priser om det är av intresse.Klicka för att utvidga...
Vem som helst kan väll skapa konto och beställa själv? Har jag gjort I alla fall.

Berglund skrev:Vad exakt består ”hjälpen” i?Jobbar du för bolaget eller erbjuder du möjligtvis som mellanhand Amexbetalning direkt till dig?Klicka för att utvidga...

Jobbar inte för bolaget. Men där jag jobbar beställer mycket från Skyltdirect så jag kan göra en beställning och

fakturera de som är intresserade alternativt så betalar jag fakturan själv så får betalt till bankkonto/swish.

Back