LHR T2 lounger stängda

intuition

New member
Kanske ingen nyhet men det överraskande mig iaf. Både Lufthansa och Air Canada loungen på Heathrow T2 är stängda pga renovering.

intuition skrev:Kanske ingen nyhet men det överraskande mig iaf. Både Lufthansa och Air Canada loungen på Heathrow T2 är stängda pga renovering.Klicka för att utvidga...
Air Canada var nytt. LH har diskuterats då SAS förpassar oss till Plaza Premium för närvarande…

Borta i satellitterminalen stod det en agent nere i hisshallen och informerade om att AC var stängt, så jag sa : va, renoverar alla samtidigt, det är ju galet. Och hon sa då: ja, men tur iaf att vi hunnit återöppna CX nyligen.

Men den såg ut precis som vanligt (och var inte överfull heller så kapaciteten verkar räcka ) så jag vet inte riktigt vad hon menade. Men tydligen bara CX SQ och United är öppna i T2 för star.

intuition skrev:Borta i satellitterminalen stod det en agent nere i hisshallen och informerade om att AC var stängt, så jag sa : va, renoverar alla samtidigt, det är ju galet. Och hon sa då: ja, men tur iaf att vi hunnit återöppna CX nyligen.Men den såg ut precis som vanligt (och var inte överfull heller så kapaciteten verkar räcka ) så jag vet inte riktigt vad hon menade. Men tydligen bara CX och United är öppna i T2 för star.Klicka för att utvidga...
Menar du SQ?

Back