J
jumbooze
Guest
Sitter på MASH och beställer Mat
Chrille skrev:Jag kände inte riktigt igen mig i CPH.Klicka för att utvidga...
Chrille skrev:Jag kände inte riktigt igen mig i CPH.Kan ingen ritkunnig göra en karta över respektive lounge, och markera BC-hörnan med kryss, som på gamla hederliga skattkartor?Klicka för att utvidga...
Perra skrev:Ser ut att ligga på "andra sidan" i loungen. När du kommer upp för trappan gå rakt fram, förbi toaletterna och violaKlicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Inget jag orkar ge mig in på egentligen men deras policy är enligt SAS attINGENfår åka i cockpit.Detta svar har jag fått säkert 10 gånger..Aja.. har slutat flyga SAS förutom en gång vartannat år.. typ.Hycklarbolaget förtjänar inte mina pengar.Klicka för att utvidga...
Adamsson skrev:Det ser ut att vara på våning 2 med fönster mot landside/Hilton, efter att man har passerat toaletterna.Klicka för att utvidga...
MarcusC skrev:Såå berätta nåt skoj för oss som inte vart med nu då? Vilken lounge var / är bäst?Några andra nyheter från SASOmbordservicen,.. Nåt extra till BC.se resenärer?Klicka för att utvidga...
Erik Bernskiöld skrev:Svårt att kommentera det, men det händer ofta att "folk" åker i cockpit, där folk aldrig i min erfarenhet har varit vem som helst.Klicka för att utvidga...
Bryant skrev:Kasta ut dem. Själv sitter jag på flygbussen hem(jag har ju lovat). Tack för idag och ha en trevlig kväll vad ni än hittar på!Klicka för att utvidga...