GOTATH skrev:Landande precis på Got och är på väg hem i taxin nu. Tyvärr (?) försöker några goda vänner dra ut mig på utekväll ikväll, så jag kan vara lite rödögd imornAnnars planerar jag att ta flygbussen 0700 från Nisse-terminalen.Klicka för att utvidga...
palmen skrev:Hoppas ni får grymt kul allihopa, lite tråkigt att man missar detta event men jag var tyvärr tvungen att prioritera annat.Klicka för att utvidga...
Johannes skrev:Trevligt, följer Ulla med mig, David och ev fler hem 2045 imorgon?Klicka för att utvidga...
Jonas C skrev:Gjorde ett litet försök att smita igenom securityn för att göra ett kvällsbesök i loungen, men det blev tvärstopp. Förvisso väntat, men man kan ju alltid försöka. Middagen inmundigas på SkyCity. En fiskfilé med oljekokta kartoffelstavar hos de gyllene bågarna. Drar mig tillbaka mot hotellet snart.Klicka för att utvidga...
mry skrev:Ni som har mig på facebook kan se mitt boardingpass för det går verkligen inte att bifoga bilder på bc.se man laddat upp med android...Klicka för att utvidga...