Lounge i Cancun när man reser i businessclass (Star Alliance)

a380

New member
Hej

Någon som vet om det ges tillgång till någon lounge för statuslös businessclassresenär med Austrian på CUN?

A380

A380 skrev:HejNågon som vet om det ges tillgång till någon lounge för statuslös businessclassresenär med Austrian på CUN?A380Klicka för att utvidga...
Svarar mig själv. Frågade vänligt vid incheckning och fick inbjudan till ”the lounge”. Bemannad bar( mycket trevlig) , i övrigt inget att skriva hem om.

A380 skrev:Svarar mig själv. Frågade vänligt vid incheckning och fick inbjudan till ”the lounge”. Bemannad bar( mycket trevlig) , i övrigt inget att skriva hem om.Klicka för att utvidga...
Grymt, ska komma ihåg att fråga själv i Januari. Trodde inte man fick tillgång till nån lounge på CUN.

Kan bekräfta att det delas ut inbjudan till "The lounge (partnership with Air Transat)" vid business check-in. Loungen ligger i källaren och består av ett rum med en bemannad bar i mitten och sittplattser runtom. Liten men väldigt lugnt när jag var där. Plaza Premium bredvid hade kö. Det serverades enklare mexikansk mat och soppa från en meny som nåddes via QR-kod.

Fick tillgång till Plaza Premium Lounge när vi reste TAP Business häromveckan.

Back