Eller dela upp bagaget i 2 stycken väskor, för alternativ 2?
Ja det är nog klokt, annars gör man det lite för svårt för sig tror jag. Får vara värt att släpa dubbla kollin hem
Eller dela upp bagaget i 2 stycken väskor, för alternativ 2?
På T2 har ni Lufthansa (ingen dusch) i T2A och Singapore (har duschar) i T2B. SAS flyger mest troligen från T2A. Promenad från T2A till T2B tar ca 10 min dit, och 15 min på väg tillbaka.Har det skett några uppdateringar här? Vi är två som flyger VS ekonomi med Elite Plus/EBD/EBG och vill gästa in varsin person. Landar på T3 06.50, flyger från T2 med SAS, har 3.30h layover. Duschmöjligheter prioriteras. Vilka alternativ finns och vad hade ni rekommenderat för oss?
Ni har tillgång till Lufthansa och Singapore i T2. Lufthansa Senator har iaf dusch, oklart om det finns på business-sidan. Ingen aning om Singapore business-loungen har dusch.Har det skett några uppdateringar här? Vi är två som flyger VS ekonomi med Elite Plus/EBD/EBG och vill gästa in varsin person. Landar på T3 06.50, flyger från T2 med SAS, har 3.30h layover. Duschmöjligheter prioriteras. Vilka alternativ finns och vad hade ni rekommenderat för oss?