Lounge i Narita/Auckland

horea-rusu

New member
Hej,

Flyger biz dit och eko tillbaka från Narita och eko från Auckland. Flyger Swiss och Air NZ. Är även EBG, vilken lounge skulle ni rekommendera på Narita flygplats och på Auckland flygplats?

Horea Rusu skrev:Hej,Flyger biz dit och eko tillbaka från Narita och eko från Auckland. Flyger Swiss och Air NZ. Är även EBG, vilken lounge skulle ni rekommendera på Narita flygplats och på Auckland flygplats?Klicka för att utvidga...
Narita när jag var där i November, då var det ANA loungen som var öppen. Så det är den som rekommenderas! Auckland kan jag tyvärr inte svara på.

Nu var det i och för sig innan pandemin jag var i Auckland men då gick vi in Air NZ loungen, vilket var helt OK. Men som sagt, det var några år sedan

Air NZ loungen i Auckland är riktigt bra, bra urval på mat, fräscha duschhytter, uppskattade lite extra den bemannade baren med barista efter många dagar utan rimligt kaffe

simon_says91 skrev:Narita när jag var där i November, då var det ANA loungen som var öppen. Så det är den som rekommenderas! Auckland kan jag tyvärr inte svara på.Klicka för att utvidga...
Är det ANA suite loungen du pratar om eller vanliga? Läste att under pandemin suite loungen var öppet till Star G och business resenärer också.

Kalle Flygare skrev:Air NZ loungen i Auckland är riktigt bra, bra urval på mat, fräscha duschhytter, uppskattade lite extra den bemannade baren med barista efter många dagar utan rimligt kaffeKlicka för att utvidga...
Är det Air NZ Elite priority one loungen du pratar om eller Air NZ International loungen?

Back