Mattias7205 skrev:Kan gästa 1 person tisdag 12 april vid 07 tiden guldloungen Arlanda. Fråga måste man inte åka på samma flyg?Klicka för att utvidga...
Nej men personen du gästar in måste åka A* samma dag.
Mattias7205 skrev:Kan gästa 1 person tisdag 12 april vid 07 tiden guldloungen Arlanda. Fråga måste man inte åka på samma flyg?Klicka för att utvidga...
Det stämmer väl inte längre. Det var så förut, men numera gäller att det måste vara samma flyg.ptotheg skrev:Nej men personen du gästar in måste åka A* samma dag.Klicka för att utvidga...
mha321 skrev:Det stämmer väl inte längre. Det var så förut, men numera gäller att det måste vara samma flyg.Välkommen till våra lounger – dra nytta av WiFi, mat och dryck | SASKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Åk in till stan istället, 7h i en vanlig lounge blir väldigt långtråkigt. Tar bara 15 minuter in till city med tåget.Klicka för att utvidga...
Jag tror inte nödvändigtvis automat gaterna hanterar det.... Men om nogon frågar eller säger till så får man räkna med det...ptotheg skrev:Ja! Det ser ut att vara uppdaterat. Det har dock ej kontrollerats på ARN SAS Gold då jag agerat enl. ovan svar och tagit med mig kollegor och vänner som ej skulle med samma flight, oops.Klicka för att utvidga...
Observera Star Alliance:s halvnya gästningsregler sedan cirka ett år: det går bara att gästa personer som flyger på samma flight.WTP skrev:Hej,Är det ngn som kan gästa in mig i SAS Gold på ARN nu? Har tillgång till SAS Lounge, (flyger med Thai Royal Silk idag) men där är mer folk än framför MaxKlicka för att utvidga...
Tak for dette, det er jo en vaesentlig begraensning ("enhancement"?). Ved du tilfaeldigvis om det samme nu gaelder OW og Skyteam?Tomas E skrev:Observera Star Alliance:s halvnya gästningsregler sedan cirka ett år: det går bara att gästa personer som flygerpå samma flight.Klicka för att utvidga...
Det var specifikt Star Alliance som ändrade reglerna förra året. Jag är rätt säker på att Oneworld inte har ändrat något. (Har ingen koll på SkyTeam.)pep skrev:Tak for dette, det er jo en vaesentlig begraensning ("enhancement"?). Ved du tilfaeldigvis om det samme nu gaelder OW og Skyteam?Klicka för att utvidga...