Lounge Schiphol vid resa med OneWorld Alliance

sofia

New member
Jag ska resa med Cathay Pacific från Amsterdam till Hongkong 19/12 och har fått infon att de använder BA loungen.

Är det någon som ver hur den är? Är maten bra? Drycker?

Jag spenderar natten på hotell nära flygplatsen och flyger i C så loungen är inte jätteviktig men det vore synd att missa något trevligt.

Sofia skrev:Jag ska resa med Cathay Pacific från Amsterdam till Hongkong 19/12 och har fått infon att de använder BA loungen.Är det någon som ver hur den är? Är maten bra? Drycker?Jag spenderar natten på hotell nära flygplatsen och flyger i C så loungen är inte jätteviktig men det vore synd att missa något trevligt.Klicka för att utvidga...
@trekker postade ett par bilder från denna lounge nyligen. Det såg inte speciellt spännande ut.

Han kan kanske berätta mer om detta.

trekker skrev:Hej från ba loungen schipol. Var in och kollade i aspire loungen först men inga sittplatser och allmänt kaos. Lugnt här inne men inte mycket att äta, såg just en kille stoppa ner hela handen i olivskålen och gräva upp en näve oliver - trevligt....Visa bifogad bild 58955Visa bifogad bild 58956Klicka för att utvidga...

BusinessClass.se Loungen™ 2016 | Sida 278 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Dr. Miles skrev:@trekkerpostade ett par bilder från denna lounge nyligen. Det såg inte speciellt spännande ut.Han kan kanske berätta mer om detta.​BusinessClass.se Loungen™ 2016 | Sida 278 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resorKlicka för att utvidga...
Loungen är inte värd att stanna i mer än vad som är nödvändigt. Har iof bara varit där mellan 11 och 12 på morgonen men maten var usel. Dryck tror jag var medioker med några flaskor rödvin om det är alkohol som eftersöks. Sov hellre en timme längre.

Sofia skrev:Jag spenderar natten på hotell nära flygplatsen och flyger i C så loungen är inte jätteviktig men det vore synd att missa något trevligt.Klicka för att utvidga...
Se till att du inte missar sängen och frukosten på hotellet då. Loungen är inte ens värd att gå förbi om du inte råkar verkligen snubbla in i den på väg till din gate.

agehall skrev:Se till att du inte missar sängen och frukosten på hotellet då. Loungen är inte ens värd att gå förbi om du inte råkar verkligen snubbla in i den på väg till din gate.Klicka för att utvidga...
Jaha, det sägs ju att den är en BA lounge inom OW men ok, point taken

Back