Öppna inte denna dörren, det blir OT, jag säger bara Hanks Heaven, Högdalen..... Hehe.Du har inte varit i förorten då tror jag hahah. Fan, pizzerian i Västra Skogen är värre.
Öppna inte denna dörren, det blir OT, jag säger bara Hanks Heaven, Högdalen..... Hehe.Du har inte varit i förorten då tror jag hahah. Fan, pizzerian i Västra Skogen är värre.
Är lokalen tömd/riven? Annars kanske det är oljudet från det, man skapar en ren yta. Men man kan alltid hoppas.Nu annonseras det om störande ljud från Norrsken för ombyggnad.
Kanske är det klart med ny hyresgäst då?
Nej men läste det här Swedavias intranät.
"Ytterligare en lounge i Terminal 5
60° Lounge har öppnat i Terminal 5. Den ligger i direkt anslutning till gate F66 och drivs av Avolta HMS Host.
Den nya loungen är en del av Swedavias loungestrategi för att tillgodose behovet av en lounge för Non Schengen-resenärer i Terminal 5. Loungen är även ett viktigt tillskott när Pearl Lounge vid Gate E1 stänger för gott den 31 mars.
60° Lounge är en pop-up som finns tills den kommande permanenta Non Schengen-loungen öppnar i gateområde F under första kvartalet 2026."
https://www.swedavia.net/nyheter/Sidor/Ytterligare-en-lounge-i-Terminal-5.aspx
Vilka villkor har 60gr? Kommer en Senator flygandes ekonomi med Air China in?Jag svarar mig själv. 60° används av Emirates, Qatar, ANA och Air China (samt TUI tror jag det var). En ganska trevlig lounge och mycket praktiskt att den ligger efter passkontrollen.
Vilka villkor har 60gr? Kommer en Senator flygandes ekonomi med Air China in?