johan-gott
New member
Om jag inte missminner mig brukar SQ använda plan med nya First-sviterna på SIN -HKG. Rätta mig om jag har fel.
Mig veterligen stämmer det påståendet.Johan Gott skrev:Om jag inte missminner mig brukar SQ använda plan med nya First-sviterna på SIN -HKG. Rätta mig om jag har fel.Klicka för att utvidga...
Verkar inte som att nån hittat det. Dessutom känns det omöjligt det skulle vara billigare än till delhi. Så säkerligen ett typo och priset ska va likt phuket tex.TheTravelGuy skrev:Ursäkta.Har vi Bangkok för 16,500kr/st i first?Det för mig låter osannolikt bra. :OKlicka för att utvidga...
De verkar har Nordamerika First Class for two från Tyskland. Dock är priserna ganska höga.squeezen skrev:nån som vet varför USA aldrig är med i dessa offers? Är det så bra beläggning redan?Klicka för att utvidga...
ja det var inga pangpriser...aruba1 skrev:De verkar har Nordamerika First Class for two från Tyskland. Dock är priserna ganska höga.https://www.lufthansa.com/de/en/fir...ion-special-na-f-may19_homepage_nanobar_de_enKlicka för att utvidga...
tror det ska gå att boka som vanligt. vad är det för ålder på barnen och vart ska du åka och när? Det måste finnas platser i boka klass A för att det ska bli bra pris..EmmaLL skrev:Hej,jag försöker boka detta erbjudande till min familj, dvs två vuxna och två barn. Verkar bara kunna boka två i taget stämmer det? Och är det någon som vet hur man gör med barn? Skall man regga dem som vuxna och sedan ändra hos Lufthansa? Får man göra så?Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:Fast vad Lufthansa önskar och vad katten sk*ter är väl lite samma sak sålänge som deras egna regler tillåter detta?Svar till frågan, ja, du har tillgång till fct.Om Lufthansa inte önskar att det ska vara så, så skulle jag föreslå att dom tar bort den förmånen för ankommande pax i F.Likt Pontus Amex lounge gjorde när dom inte önskade det, helt enkelt, tog bort tillgång för arrivals.Klicka för att utvidga...
fcx skrev:"Lufthansa önskar" ska nog tolkas på ett annat sätt än du gör. Om du använder FCT som transferlounge så förtar navigerandet genom terminalen och promenaden genom taxiparkeringen en hel del av premiumkänslan med produkten, så lufthansa önskar att du ska använda FCL för att du ska få en bättre totalupplevelse, eftersom lufthansa satsar stort på markprodukten och inte lika mycket på ombordupplevelsen.Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:Tack för bra förklaring.Då förstår jag vad@Senatormenar.Jag tolkade det som att Lufthansa inte önskar ankommande pax i FCT öht, ungefär som "dessa pax är redan klara, de har egentligen inte här att göra".Ditt resonemang låter som ett bra förtydligande.Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Hittade detta på FlyertalkKlicka för att utvidga...
TheTravelGuy skrev:Ursäkta.Har vi Bangkok för 16,500kr/st i first?Det för mig låter osannolikt bra. :OKlicka för att utvidga...
squeezen skrev:Verkar inte som att nån hittat det. Dessutom känns det omöjligt det skulle vara billigare än till delhi. Så säkerligen ett typo och priset ska va likt phuket tex.Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:nån som vet varför USA aldrig är med i dessa offers? Är det så bra beläggning redan?Klicka för att utvidga...
EmmaLL skrev:Hej,jag försöker boka detta erbjudande till min familj, dvs två vuxna och två barn. Verkar bara kunna boka två i taget stämmer det? Och är det någon som vet hur man gör med barn? Skall man regga dem som vuxna och sedan ändra hos Lufthansa? Får man göra så?Tack på förhand!Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:tror det ska gå att boka som vanligt. vad är det för ålder på barnen och vart ska du åka och när? Det måste finnas platser i boka klass A för att det ska bli bra pris..Klicka för att utvidga...
squeezen skrev:tror det ska gå att boka som vanligt. vad är det för ålder på barnen och vart ska du åka och när? Det måste finnas platser i boka klass A för att det ska bli bra pris..Klicka för att utvidga...
EmmaLL skrev:Skall åka GOT-DXB ut 30 okt och hem 10 nov. Barnen är 5 och 6. Fick upp bra priser i business för två vuxna (tot 20') men kan inte regga barn någonstans och får upp att det bara är två platser kvar. Anar dock att det beror på att det bara går att boka två platser i taget.Klicka för att utvidga...
jag kunde se 4 platser till Hongkong men minns inte datum nu men var typ 1-2 kombinationer på 2 månader så med spikade datum är risken att ni får nöja er med business alternativ 2 i biz och 2 i first per håll?EmmaLL skrev:Skall åka GOT-DXB ut 30 okt och hem 10 nov. Barnen är 5 och 6. Fick upp bra priser i business för två vuxna (tot 20') men kan inte regga barn någonstans och får upp att det bara är två platser kvar. Anar dock att det beror på att det bara går att boka två platser i taget.Klicka för att utvidga...
JohanGE skrev:Newbie här, förstår inte alla koder och förkortningar. Gäller erbjudandet endast från ARN eller även från t.ex. CPH? Och gäller Business eller First till alla möjliga destinationer?Klicka för att utvidga...
Senator skrev:Du kan prova att boka en vuxen + ett barn x 2. Jag får inte upp 4 platser på dina datum. Du kan boka av direkt om det inte funkar. Men lägg in det som barn, tror inte rabatten är särskilt stor. Kan vara så enkelt att det inte finns på dina datum tyvärr.Klicka för att utvidga...
Ja shanghai o peking har väl mest tillgängligt. Sydost betydligt skralare.Tjaeng skrev:Swiss hemsida visar fler datum med kampanjpris för mig när man använder det vanliga sökverktyget jämfört med kampanj-modulen.Bokat 2st t/r till HKG från ARN resp CPH. Ganska god tillgång jämfört med de andra asiendestinationerna.Klicka för att utvidga...