Light är väl gratis? Sen signar du SAS-kortet för 49kr i nästa steg?Axxo skrev:I appen står det att det kostar 149 kr per månad och inte 49kr..?Klicka för att utvidga...
Du väljer ett paket för deras banktjänst. Beroende på vilket paket du väljer kostart SAS-kortet olika. Väljer du gratis-paketet kostar kortet 49 kr / månad.Axxo skrev:I appen står det att det kostar 149 kr per månad och inte 49kr..?Klicka för att utvidga...
Inget alternativ ger 10k signupAxxo skrev:Vilken måste man välja om man vill ha 10 000 sign up ? Light , Standard , Plus , Unlimted?Jag kan inte se att någon av dom kostar 49 kr i månaden?Klicka för att utvidga...
Det antar vi alla.Van Basten skrev:Antar att detta är extrapoäng?Klicka för att utvidga...
Samma sakBudgetresenär skrev:Är det fler än jag som får "Du måste uppdatera din app för att utföra denna åtgärd" när man klickar på "SAS Eurobonus" i Lunar-appen? Jag har testat att avinstallera och installera om appen igen, men det hjälpte inte.Klicka för att utvidga...
Sullon skrev:Är det i något sammanhang det skulle vara en fördel med ett debetkort kontra ett kreditkort?Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Det funkar så där, försökte med att blippa, det nekades och nu kan jag inte längre får fram kort numret i appen, kanske skulle behövt lite mera betaKlicka för att utvidga...
Antar att målgruppen är de som inte vill/kan handla på kreditHeggemon skrev:Det är alltså dyrare och ger sämre poängintjäning än det billigare kortet från SEB. Varför ska man välja Lunar?Klicka för att utvidga...
Heggemon skrev:Det är alltså dyrare och ger sämre poängintjäning än det billigare kortet från SEB. Varför ska man välja Lunar?Klicka för att utvidga...