Lunar och SAS lanserar betalkort med EuroBonus-poäng

Fick detta från kundtjänst:

Hej, Varmt välkomment till Lunar! Välkomstbonusen överförs till EuroBonus inom 3 månader efter att alla kriterier är uppfyllda Kriterier:

• Öppnade ett Lunar-konto efter 17 juni

• Aktiverat SAS EuroBonus Lunar kortet inom 2 veckor efter du öppnade kontot

• Haft ett aktivt SAS EuroBonus Lunar kort i minst 3 månader

• Spenderat minst 15 000 kr med SAS EuroBonus Lunar kortet inom dessa 3 månader Så se till att uppfylla alla kriterierna inom 3 månader, så kan du luta dig tillbaka och vänta in din bonus efter det. Hör av dig om du har fler frågor, så hjälper vi dig! Bästa hälsningar,

Xxx”

Axxo skrev:I appen står det att det kostar 149 kr per månad och inte 49kr..?Klicka för att utvidga...
Du väljer ett paket för deras banktjänst. Beroende på vilket paket du väljer kostart SAS-kortet olika. Väljer du gratis-paketet kostar kortet 49 kr / månad.

Det här står på deras sajt, det finns en FAQ som täcker lite olika frågor:

9657691d70bae31e1ada1e075621e91de830de65-4500x2532.jpg

Tjäna Bonuspoäng med SAS första EuroBonus debet-kort

Förvandla vardagliga utgifter till poäng med ditt SAS EuroBonus Lunar-kort. Enkelt att skaffa, enkelt att använda. Börja tjäna poäng redan idag!

favicon-96x96.png

www.lunar.se

Är det fler än jag som får "Du måste uppdatera din app för att utföra denna åtgärd" när man klickar på "SAS Eurobonus" i Lunar-appen? Jag har testat att avinstallera och installera om appen igen, men det hjälpte inte.

Budgetresenär skrev:Är det fler än jag som får "Du måste uppdatera din app för att utföra denna åtgärd" när man klickar på "SAS Eurobonus" i Lunar-appen? Jag har testat att avinstallera och installera om appen igen, men det hjälpte inte.Klicka för att utvidga...
Samma sak

Men som flera säger, strunta ruag nog i detta kort

Känns inte aktuellt för de luttrade poängjägarna på detta forum men helt klart positivt att spektrat utökas.

Det största problemet för mig personligen är dock att det är ett debet kort.

Bra med konkurens men i nuläget är Klarnas debitkort gratis...

Det funkar så där, försökte med att blippa, det nekades och nu kan jag inte längre får fram kort numret i appen, kanske skulle behövt lite mera beta

jumbooze skrev:Det funkar så där, försökte med att blippa, det nekades och nu kan jag inte längre får fram kort numret i appen, kanske skulle behövt lite mera betaKlicka för att utvidga...

När jag blev bestulen på mitt kort så krävdes köp med det fysiska kortet innan det digitala kunde användas. Det stod ingenstans utan det fick jag upptäcka själv. Det går inte heller att "låsa upp" kortet efter man har låst det av någon anledning, så jag vet inte vad skillnaden är mellan att spärra och att låsa kortet.

Hade det inte varit för att det är ett visa-kort hade jag inte använd Lunar öht men det finns några ställen i världen som bara tar visa och inte Mastercard.

Det är alltså dyrare och ger sämre poängintjäning än det billigare kortet från SEB. Varför ska man välja Lunar?

Heggemon skrev:Det är alltså dyrare och ger sämre poängintjäning än det billigare kortet från SEB. Varför ska man välja Lunar?Klicka för att utvidga...

Om du av någon anledning inte vill eller kan ha ett kreditkort.

Det går väl att koppla ett särskilt EB program till vanligt betalkort sedan tidigare. Dock är butikerna i detta program väldigt få.

EuroBonus Everyday - Earn EuroBonus Bonus Points

Welcome to SAS EuroBonus, the largest Nordic loyalty and frequent flyer program. Now you can earn points every day when you shop or dine and save a free trip to Berlin, Nice, Miami or the many other SAS destinations. The solution is developed by Loyal Solutions.

favicon.ico

eurobonus.shopping

Back