Ja, och boka per telefon hos SAS / Tallinnlilly k skrev:Så dumt. Måste man kolla på Uniteds sida då eller?Klicka för att utvidga...
Ja, och boka per telefon hos SAS / Tallinnlilly k skrev:Så dumt. Måste man kolla på Uniteds sida då eller?Klicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:Iamsoincrediblestupid *skäms*Nåja, söker men får bara fram Lufthansa. Inte Swiss som jag också vet finns, näe nu får jag komma till skott.Klicka för att utvidga...
Johan Hbg skrev:Någon som vet om Tallinn har öppet något mer innan det blir 2019?Klicka för att utvidga...
MrDollar skrev:Ja.Klicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:hurvida möjligheten att upg till 1:a klass kommer bli möjligt.Klicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:Svordom! då får sjukdomen leva vidare en stund då. Fortfarande värt det med endast 1,45 tim nere på marken i Munchen? Hinner man frotta sig i 1:a klassloungen?Klicka för att utvidga...
Blomsternisse skrev:Samtidigt... stannar jag som det är har jag 2019 att börja med 100k poäng och en voucher för 2019. Dvs klappat och klart för en resa till.Känner jag mig själv kommer detta givetvis spåra ut åt en upg bara för man kan. Det är skrivet i stjärnorna. Hindra mig.Klicka för att utvidga...