Mail till SAS kundtjänst

jacoph

New member
Hej, försökte köpa en biljett via appen igår och betala med Swish. Betalningen gick igenom på Swish men inget hände i appen, så gjorde om det en gång och samma sak hände igen..



Till slut betalade jag med kort och då jag bokningen igenom. Men nu står jag med 2 dragningar på Swish som jag skulle vilja få tillbaka.



Kommer ej fram i telefonkön och chatten fungerar inte alls.. Vet någon om det finns en email som jag kan maila på där någon kan hantera mitt ärende?
 
Mail finns vad jag vet bara för de som är Guld eller Diamond. Isåfall finns adressen tillgänglig i appen, på profil-sidan.
 
Vill du skriva fritext till SAS, använd kontaktformuläret på hemsidan.



Vill du ha tillbaka pengarna snabbt, vänd dig till banken.
 
Delayed skrev:Och betala framöver med kreditkort och inte med Swish så borde risken för strul minska.Klicka för att utvidga...
Nej det kommer jag aldrig göra igen. Tänkte att det skulle vara smidigt men istället har jag fått spendera 1h i telefonkö..
 
fcx skrev:Vill du ha tillbaka pengarna snabbt, vänd dig till banken.Klicka för att utvidga...
Det går väl inte att göra chargeback eller motsvarande på Swish. En av många anledningar att man inte ska använda det. För att få tillbaka en swish-betalning måste man kontakta den person/det företag man betalat till.
 
Back
Top