F Fredrik Guest Jul 18, 2017 #221 Det har du helt rätt i. Jag tänkte på det där hyreshuset de "ockuperar". Poängen kvarstår dock att jag hade protesterat utanför ambassaden.
Det har du helt rätt i. Jag tänkte på det där hyreshuset de "ockuperar". Poängen kvarstår dock att jag hade protesterat utanför ambassaden.
A agehall New member Jul 18, 2017 #222 Kan det ha att göra med AIDS-forskning? Det var ju en hel massa AIDS-forskare ombord på MH17 som skulle till en konferens. Tänker att de säkert pysslar med sådant på Karolinska...
Kan det ha att göra med AIDS-forskning? Det var ju en hel massa AIDS-forskare ombord på MH17 som skulle till en konferens. Tänker att de säkert pysslar med sådant på Karolinska...
0 011430121 New member Jul 18, 2017 #223 Så här ser det ut på Solnavägen https://www.businessclass.com/forum/attachments/img_1175-jpg.65740/
H Homer Guest Mar 14, 2022 #224 Dutch, Australians launch case against Moscow over MH17 | AP News Dutch Infrastructure Minister Mark Harbers said the latest legal action is aimed at securing international recognition “that Russia is responsible for the MH17 disaster. Next of kin have a right to that.”
Dutch, Australians launch case against Moscow over MH17 | AP News Dutch Infrastructure Minister Mark Harbers said the latest legal action is aimed at securing international recognition “that Russia is responsible for the MH17 disaster. Next of kin have a right to that.”