Hade det inte varit för att jag är lite för lat ikväll så hade jag gått ut på söderorts finaste motorvägsbro och vinkat!Skogi skrev:Nu iNorrköping, so far so good. För er som undrar över siffrorna så har vi halva tanken kvar. Funderar på att ta en matpaus i Stockholm så om ni har tips på eurobunos givande restauranger tar vi gladeligen emot det.@skogishar tagit över ratten för tillfället så detta inlägget kommer från den underbart lojala flickvännenKlicka för att utvidga...
Skogi skrev:@skogishar tagit över ratten för tillfället så detta inlägget kommer från den underbart lojala flickvännenKlicka för att utvidga...
JAONHA skrev:Tennstopet stänger 01:00Ger 50 poäng / 100krDalagatan 50 e adressenKlicka för att utvidga...
Är det redan jul???palmen skrev:bjudit på öl från det undre lagret.Klicka för att utvidga...
Skogi skrev:På väg ut på E4an igen efter en kvick visit i huvudstaden. Tackar för tipset om tennstopet!Nu fortsätter resan uppåt, bara nio timmar kvarKlicka för att utvidga...
Mr Basic skrev:Underhållande och vansinnigt på samma gång!Tack för att ni delar med er. Kör försiktigt.Edit. Har ni passerat ”Glada Hudik”?Klicka för att utvidga...
Jag gissar på att dom passerade Lövånger för 2 minuter och 34 sekunder sedan.FF#1 skrev:Hel fantastiskt, härligt galet!Hur går det?Klicka för att utvidga...