Har en lite annorlunda request. Jag behöver ta mig till Skandinavien från Melbourne Australien men jag kan antingen starta min resa i Australien eller i Skandinavien.
Jag behöver lämna Australien för Skandinavien tidigast 28 september och senast 3 oktober.
Om jag skall starta i Skandinavien behöver detta ske 31 augusti (ej supertidigt från Stockholm då natten spenderasi Köpenhamn) eller 1 september.
Bästa jag hittar är SAS/Etihad från Arlanda till Melbourne ToR eller Thai enkel från Melbourne.
Go nuts.
Varifrån vill du börja din resa? Melbourne, Australien om enkel. Köpenhamn/Göteborg/Stockholm om retur.
Var är din destination? Skandinavien.
När vill/behöver du resa ut?
När vill/behöver du komma hem? 29 september+5 dagar
Hur länge vill du vara borta? (om du är flexibel med hemresedatum)
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass?
Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst One World, men flexibel. Vill gärna maxa intjänade poäng till SAS/annat S* annars.
Vad är din budget? (per person) AUD$3500/23000 SEK
Vad är det viktigaste för dig?
Upplevelsen ombord
Antalet av poäng man kommer att tjäna
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan stanna på resan till Skandinavien om det underlättar.
Jag behöver lämna Australien för Skandinavien tidigast 28 september och senast 3 oktober.
Om jag skall starta i Skandinavien behöver detta ske 31 augusti (ej supertidigt från Stockholm då natten spenderasi Köpenhamn) eller 1 september.
Bästa jag hittar är SAS/Etihad från Arlanda till Melbourne ToR eller Thai enkel från Melbourne.
Go nuts.
Varifrån vill du börja din resa? Melbourne, Australien om enkel. Köpenhamn/Göteborg/Stockholm om retur.
Var är din destination? Skandinavien.
När vill/behöver du resa ut?
När vill/behöver du komma hem? 29 september+5 dagar
Hur länge vill du vara borta? (om du är flexibel med hemresedatum)
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass?
Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst One World, men flexibel. Vill gärna maxa intjänade poäng till SAS/annat S* annars.
Vad är din budget? (per person) AUD$3500/23000 SEK
Vad är det viktigaste för dig?
Upplevelsen ombord
Antalet av poäng man kommer att tjäna
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kan stanna på resan till Skandinavien om det underlättar.