Mellandagsrea på Emirates - Hello 2015

test

New member
Vet inte om detta postats redan, men såg precis detta.

Emirates lanserar nu en global kampanj, ”Hello 2015”, med specialpriser på resor till städer runt om i världen i både Business- och Ekonomiklass. Resorna måste bokas mellan den 26 december och den 16 januari, och göras mellan 6 januari och 30 november.

Biljetter i Businessklass från Stockholm erbjuds nu från 14 150 kr till Dubai, 18 275 kr till Bangkok, 18 430 kr till Malé respektive Colombo, och 19 090 kr till Kapstaden. Biljetter i Ekonomiklass från Stockholm finns från 3 650 kr till Dubai, 4 440 kr Bangkok, 5 690 kr till Malé, 4 790 kr till Colombo och 5 800 kr till Kapstaden. Alla priser är inklusive skatt*.

Det är väl typ 20% rabatt mot ordinarie pris - men det är ju alltid något bolag som har rea! Går ju att få BKK nedemot 12-14K ibland. Dubai 10-15k går att hitta med flera bolag under kampanjer.

nota bene skrev:Det är väl typ 20% rabatt mot ordinarie pris - men det är ju alltid något bolag som har rea! Går ju att få BKK nedemot 12-14K ibland. Dubai 10-15k går att hitta med flera bolag under kampanjer.Klicka för att utvidga...

Jag vill hävda att det typ alltid (inte under peak season) går att få BKK i C för runt 14K och ibland ner mot 11K. Det är kanske min bortskämdhet som gör att jag inte hurrar över Emirates priser.

Emirates priser ligger normalt lite högre än andra bolag. Normalpriset till Dubai brukar ligga på 17K T&R i business class (35K i First class). Då ingår iof carservice till och från flygplatsen. Men som sagt inga jättebra priser overall men bra för att vara Emirates!

Back