Tänkte med deras erbjudande om 3x poängen, så vill jag gärna se svart på vitt att det blir så.jonten skrev:Kanske missförstår dig, men man får en poäng per krona. Eller menar du ngt annat?Klicka för att utvidga...
Tänkte med deras erbjudande om 3x poängen, så vill jag gärna se svart på vitt att det blir så.jonten skrev:Kanske missförstår dig, men man får en poäng per krona. Eller menar du ngt annat?Klicka för att utvidga...
Brukar synas mycket tydligt i kontoutdraget:Sir Lemon skrev:Tänkte med deras erbjudande om 3x poängen, så vill jag gärna se svart på vitt att det blir så.Klicka för att utvidga...
Samma för flera andra. Diskuteras här https://www.businessclass.com/forum/threads/sj-prio-erbjudande-2024-år.105076/Jonas C skrev:2024 års erbjudanden verkar ha trillat in. Bara 1500 extra poäng för en resa, inga rabatter. Någon annan som har fått samma?Klicka för att utvidga...
Jag tror att det erbjudande som du fått är något som skickas ut när man är nära att nå nästa medlemsnivå. Jag fick ett likadant förra året.guwonder skrev:“Få dubbla poäng på nästa resa i 1 klass. Ange kampanjkoden ________”Klicka för att utvidga...
Seems like indeed I got this offer email just before becoming Gray again.Benz skrev:Jag tror att det erbjudande som du fått är något som skickas ut när man är nära att nå nästa medlemsnivå. Jag fick ett likadant förra året.Klicka för att utvidga...
Samma här, på svart nivå. Giltighetstiden densamma, tidigare har det varit kopplat till medlemsperiod.intuition skrev:Jag har också ett (och endast ett) "nivå-erbjudande" 2k poäng på nästa resa. Noterar att det är boka före och res före 3 juni.Tidigare har giltighetstid varit hela året. Kanske portionerar de ut nivå-erbjudandena över året. Eller så testar de vattnen nu om det räcker att lägga ut färre och sämre erbjudande än förra året. Om 2k erbjudandet get ungefär lika många nya bokningar som 4k erbjudandet gjorde kanske de tycker att det räcker.Klicka för att utvidga...
Spontant tror jag tanken är att gå mot 2x2k i det här fallet. Med effekten att de som bara nått nivån halva tiden, bara får halva erbjudandet. Alltså att det kommer ett nytt likadant erbjudande om man har kvar statusen vid halvårsskiftet. Plus att det krävs två bokningar och inte en för att ta in hela poängen.intuition skrev:Jag har också ett (och endast ett) "nivå-erbjudande" 2k poäng på nästa resa. Noterar att det är boka före och res före 3 juni.Tidigare har giltighetstid varit hela året. Kanske portionerar de ut nivå-erbjudandena över året. Eller så testar de vattnen nu om det räcker att lägga ut färre och sämre erbjudande än förra året. Om 2k erbjudandet get ungefär lika många nya bokningar som 4k erbjudandet gjorde kanske de tycker att det räcker.Klicka för att utvidga...
Även samma här. Svart med brytpunkt typ 23:e maj. Jag kommer att återkvala om någon månad, men ska bli intressant att se om något mer lukrativt dyker upp. Under innevarande medlemsår har man ju kunnat dra in minst 7-8000 p genom olika erbjudande.intuition skrev:Jag har också ett (och endast ett) "nivå-erbjudande" 2k poäng på nästa resa. Noterar att det är boka före och res före 3 juni.Tidigare har giltighetstid varit hela året. Kanske portionerar de ut nivå-erbjudandena över året. Eller så testar de vattnen nu om det räcker att lägga ut färre och sämre erbjudande än förra året. Om 2k erbjudandet get ungefär lika många nya bokningar som 4k erbjudandet gjorde kanske de tycker att det räcker.Klicka för att utvidga...
Seems like the promo code may have worked for multiple first class trips by recipients and provided double points for more than just one first class trip. Are such emailed promo codes supposed only to work for one trip? 13 digit alphanumeric promo codes in the emails, if that matters, with each promo code-using booking showing the first class fares in red in relation to the promo.guwonder skrev:“Get double points on your next trip in 1st class. Enter promo code ________”Klicka för att utvidga...
Even after this promo code use and the double points posted to the accounts, SJ the following day sent the following email. So not sure there is any limit on number of times to get double points in first class during the applicable period. So will keep booking first class on SJ even as flying would be the alternative and would perhaps involve some more slow downs on Arlanda Express for me this year.guwonder skrev:Seems like the promo code may have worked for multiple first class trips by recipients and provided double points for more than just one first class trip. Are such emailed promo codes supposed only to work for one trip? 13 digit alphanumeric promo codes in the emails, if that matters, with each promo code-using booking showing the first class fares in red in relation to the promo.Klicka för att utvidga...