Dagen efter för mig och poängen skall synas imorgon.mygal skrev:Hur snabbt fick ni mailet från SJ efter en resa på födelsedagen?Klicka för att utvidga...
Dagen efter för mig och poängen skall synas imorgon.mygal skrev:Hur snabbt fick ni mailet från SJ efter en resa på födelsedagen?Klicka för att utvidga...
Testade detta igår. Fungerade smidigt och det positiva var att det inte var personligt så jag och frun kunde växla in våra poäng (separat) för att använda på gemensam resa.cooolastepontus skrev:IntressantVisa bifogad bild 163321Klicka för att utvidga...
Självklart, men fick inga poäng alls för maten, därav mitt mail!cooolastepontus skrev:Räcker det inte med dubbla poängen från statusenKlicka för att utvidga...
Nextory-erbjudandet kanske?palmen skrev:Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.Klicka för att utvidga...
MrOK skrev:Dum fråga kanske men har en 3x poängen erbjudande just nu. Någon som vet om den bara gäller på en enkelresa eller om man tex kan boka en tur retur och då få 3x poängen på totalen? TackKlicka för att utvidga...
rsimon skrev:Nextory-erbjudandet kanske?Visa bifogad bild 163870Klicka för att utvidga...
FIKA mellan Örebro och Örebro östra?palmen skrev:Har 716 poäng kvar till black och drygt en månad på mig men inga resor planerade.Finns några kreativa idéer på att lösa det utan att okynnesboka/åka något? Har några presentkort som skulle kunna användas, men dumt nog tog jag ut stora summor och måste ju betala del kontant väl.Klicka för att utvidga...
Har redan kört fika.gdaily skrev:FIKA mellan Örebro och Örebro östra?Klicka för att utvidga...
Poängen man får därigenom är väl inte nivågrundande?rsimon skrev:Nextory-erbjudandet kanske?Visa bifogad bild 163870Klicka för att utvidga...
Ingen aning.SpontanaResor skrev:Poängen man får därigenom är väl inte nivågrundande?Klicka för att utvidga...