intuition skrev:I går var frågan om sociala medier inte optional.Klicka för att utvidga...
intuition skrev:I går var frågan om sociala medier inte optional.Klicka för att utvidga...
Är det, eller är det inte, optional?BAS skrev:Jag fyllde i en ESTA-ansökan idag. Social Media var optional. Efter ca 1 timme fick jag mejl att status ändrats, och då var ansökan godkänd.Klicka för att utvidga...
Intressant att nedgången började tidigt i 2024 dvs en Biden/Trump effekt. Ta tex Tyskland som minskade 20% fram till valet i november och sen ytterligare typ 10% tills dess att Trump svors inJannes skrev:Visa bifogad bild 163980Klicka för att utvidga...
Nu är det här siffror för januari och februari, när siffrorna för mars kommer skall vi ha i åtanke att påskhelgen låg i slutet av mars 2024 vilket torde påverka en delTaggen skrev:Ytterligare en bild från National Travel and Tourism Office. Vissa gillade nog inte Biden heller.Visa bifogad bild 163984Källan från FT:https://www.trade.gov/i-94-arrivals-programKlicka för att utvidga...
Om du klickar på länken i min post så kommer du till siffrorna som FT refererar till vilket mycket riktigt visar på ett fall på 17,8% för svenskar som reser till USA i Mars så det råder ingen tvekan om att att policies fattatde och kommunicerade under Mars månad i vita huset troligtvis har haft en negativ effekt.Johan F skrev:Nu är det här siffror för januari och februari, när siffrorna för mars kommer skall vi ha i åtanke att påskhelgen låg i slutet av mars 2024 vilket torde påverka en delKlicka för att utvidga...
Langdistanceruterne i SAS har altid været centrale for det skandinaviske luftfartsselskab. Men toldmure, krige og geopolitisk uro har gjort kernedestinationer til USA og Asien stadig mere vanskelige at flyve til. Nu kigger SAS mod nye verdensdele, siger SAS-chefen i et stort interview med Berlingske.Klicka för att utvidga...
Igår fredag 11 april var det Optional, eller man kunde klicka i typ ”ingen närvaro på internet”. Lade bara in LinkedIn för min del. Godkänt ESTA efter två timmars granskning.igelkotten skrev:Är det, eller är det inte, optional?Klicka för att utvidga...
Det låter ju som han ser proglem både med Nordamerika och Asien.Tomas E skrev:Huvuddelen är bakom en paywall så jag har inte sett om han är mer konkret med vad de tittar på, men ingressen lyder:Klicka för att utvidga...
Kanske jag som lever i min egen bubbla men är det så stor efterfrågan på Sydamerika? Jobbar på global firma men utöver några enstaka resor till Brasilien tycker jag det är säller någon behöver åka till regionen. Sett till turism så kan det inte ha en chans mot Sydostasien.mha321 skrev:Det låter ju som han ser proglem både med Nordamerika och Asien.Det har ju pratats mycket Sydamerika delvis beroende på hans historik. Det känns som sannolikheten för det ökar bit för bit...Klicka för att utvidga...