Homer skrev:Har ressällskapet också Amex? om inte välkomstbonus + värvningsbonus -> hushållskontoKlicka för att utvidga...
Fru Foffer har AMEX men det är ett av mina extra kort men då det är ställt i hennes namn borde vi vara rökta där va?
Homer skrev:Har ressällskapet också Amex? om inte välkomstbonus + värvningsbonus -> hushållskontoKlicka för att utvidga...
flum skrev:Helt korrekt, dessa poäng är bara statusgrundande.Klicka för att utvidga...
Jag tror att så länge man har ett första klass flyg med Lufthansa samma dag har man tillgång till Swiss first class lounge i Zürich, FCT, samt FCL i Frankfurt, FCL i München och HON loungen i Wien. Dessutom kan man bli hämtad med bil från planet ifall man inte får någon gate.Foffer skrev:Spännande, vilka lounger ska vi sikta in oss på om vi tar denna rutt?Klicka för att utvidga...
Glenn E skrev:Jag tror att så länge man har ett första klass flyg med Lufthansa samma dag har man tillgång till Swiss first class lounge i Zürich, FCT, samt FCL i Frankfurt, FCL i München och HON loungen i Wien. Dessutom kan man bli hämtad med bil från planet ifall man inte får någon gate.Klicka för att utvidga...
Foffer skrev:Fru Foffer har AMEX men det är ett av mina extra kort men då det är ställt i hennes namn borde vi vara rökta där va?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Nä, hon kan skaffa ett eget kort och du kan ju värva henne + att hon får en välkomstbonus som kan överföras via hushållskonto.American Express | Sverige | Bjud in en vän och bli belönadKlicka för att utvidga...