Jo, jag brukar ofta rekommendera folk att gå med i Motormännen ifall de ska bo på hotell.Falcon71 skrev:det är ju väldigt bra! årsavgiften på 485 kr sparar man ju in på en två nätterKlicka för att utvidga...
Jag får inte Motormännens AAA-kod att bli accepterad vid bokning i Hiltons app eller webb, Hilton står med på kortet. Jag använde en annan kod och tänkte att jag får visa kortet jag har och lösa det på plats om det blir frågor. Har bott på sju olika ställen senaste veckorna, inget har bett om kortet. Men jag ska nog kontakta Motormännen och kolla vad problemet med deras AAA-kod är.agehall skrev:Ja, det fungerar.Klicka för att utvidga...
Jag brukar köra norrmännens aaa-kod i appen. Den svenska har ett tecken för mycket för att appen ska acceptera den.yopeyo skrev:Jag får inte Motormännens AAA-kod att bli accepterad vid bokning i Hiltons app eller webb, Hilton står med på kortet. Jag använde en annan kod och tänkte att jag får visa kortet jag har och lösa det på plats om det blir frågor. Har bott på sju olika ställen senaste veckorna, inget har bett om kortet. Men jag ska nog kontakta Motormännen och kolla vad problemet med deras AAA-kod är.Klicka för att utvidga...
Jakob Österberg skrev:Jag brukar köra norrmännens aaa-kod i appen. Den svenska har ett tecken för mycket för att appen ska acceptera den.Klicka för att utvidga...
simeo skrev:Väl på hotellen, där jag har fått visa upp kortet, så har de inte varit intresserade av AAA numret. De har bara tagit en kopia av Motormännen-kortet.Klicka för att utvidga...
Maja skrev:Den svenska är 586R och det där sista R:et går ej att skriva in i appen, .Klicka för att utvidga...