MR run - behöver hjälp!

ebggot

New member
Måste dra in 8,000 EB poäng innan Oktober slutar för att hålla mitt EBG. Har gjort alldeles för många EB och USDM resor i år vilket har "förstört" min intjäning.

Har sökt runt lite på sas.se men hittar inget bra. Någon som har några förslag?!

Inkl EBG bonus och connection från Göteborg kan jag åka till följande:

Nordic countries

arrows.gif

Croatia, France (Marseille, Nice), Iceland, Italy & Switzerland

Nordic countries
arrows.gif

Greece, Israel, Malta, Portugal, Spain & Turkey

Varifrån vill du börja din resa? Göteborg
Var är din destination? Spelar ingen roll
När vill/behöver du resa ut? Oktober - när som
När vill/behöver du komma hem? Oktober - när som
Hur länge vill du vara borta? helst skall allt gå på en dag
Hur många personer som skall resa? 1
I vilken kabinklass? Plus
Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS
Vad är din budget? (per person) Så billigt som möjligt!
Vad är det viktigaste för dig? Intjäning minst 8,000 eb poäng.
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Det verkar finnas en del ARN-ATH och CPH-ATH till överkomliga priser i Plus helgen den 24-26, men svårt med anslutning från GOT. Kan man ta det på separat biljett (eller tåg, eller award) kanske det går att få ihop någonting?

Det bästa jag kan hitta med en ITA-sökning till: AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO

(jag använder mallen i detta inlägg: SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd med GOT som avreseort)

innan oktobers slut är 2967 kronor den till BLQ (bologna) via CPH den 20/10, 27/10, 28/10, 29/10, alla över dagen.

VIll du åka över en helg (25 & 26:e) ligger det på 3414 kr.

Nu är väl Italy bara i 3000-poängszonen men med EBG-bonus och anslutning i Köpenhamn borde du vara hemma på 8000 poäng.

Det är väl ändå rätt okej?

jth skrev:Det bästa jag kan hitta med en ITA-sökning till: AGP,MAD,ALC,BCN,PMI,LPA,MLA,PSA,BLQ,VCE,SKG,LCA,ATH,FCO(jag använder mallen i detta inlägg:SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) trådmed GOT som avreseort)innan oktobers slut är 2967 kronor den till BLQ (bologna) via CPH den 20/10, 27/10, 28/10, 29/10, alla över dagen.VIll du åka över en helg (25 & 26:e) ligger det på 3414 kr.Nu är väl Italy bara i 3000-poängszonen men med EBG-bonus och anslutning i Köpenhamn borde du vara hemma på 8000 poäng.Det är väl ändå rätt okej?Klicka för att utvidga...

Bokade Bologna över dagen, 10,000p - tack för hjälpen!

Back