Jag hade 43 nätter i sverige som jag redovisade....Jönsson skrev:På Elite vill de ha skandinavisk bokningshistorik som motsvarar den nivå du vill matcha till. Det svaret fick jag i alla fall en gång när jag undrade vad kraven var för matchning.Klicka för att utvidga...
De flesta hotellprogram brukar vara kinkiga med en andra matchning har jag hört. Det resoneras säkert så att man har redan visat att man inte ämnar behålla den matchade statusen.trekker skrev:Jag hade 43 nätter i sverige som jag redovisade....Klicka för att utvidga...
Det har du nog rätt i, men nog skulle jag varit mer sugen på att knipa en statuskund från ett annat bolag om jag haft chansen - speciellt om kunden haft 9 nätter redan bokade.....Jönsson skrev:De flesta hotellprogram brukar vara kinkiga med en andra matchning har jag hört. Det resoneras säkert så att man har redan visat att man inte ämnar behålla den matchade statusen.Klicka för att utvidga...
Jag fick nu till svar att de gärna matchar upp till svart nivå, men mot kvalificerande nätter i Sverige. Och att de vill se resmönster innan de berättar vilken nivå de är villiga att matcha mot.Jönsson skrev:På Elite vill de ha skandinavisk bokningshistorik som motsvarar den nivå du vill matcha till. Det svaret fick jag i alla fall en gång när jag undrade vad kraven var för matchning.Klicka för att utvidga...
Sebastian.k skrev:Bumpar upp tråden!Har konstaterat att bästa hotellet i Eskilstuna är Elite hotell.Besöker parken zoo varje år med våra 2 små prinsessor, så det är mycket intressant att höra om det är möjligt att Status matcha på Elite hotell?Någon som lyckats?Hur?Vad kräver dom?Kreditkort program?har läst på elite’s hemsida om medlemsförmåner.Mailat membership/Reward Elite.Får inget riktigt svar.Tacksam för tips och råd!Klicka för att utvidga...
Sebastian.k skrev:Bumpar upp tråden!Har konstaterat att bästa hotellet i Eskilstuna är Elite hotell.Besöker parken zoo varje år med våra 2 små prinsessor, så det är mycket intressant att höra om det är möjligt att Status matcha på Elite hotell?Någon som lyckats?Hur?Vad kräver dom?Kreditkort program?har läst på elite’s hemsida om medlemsförmåner.Mailat membership/Reward Elite.Får inget riktigt svar.Tacksam för tips och råd!Klicka för att utvidga...
Medlemsservice - Elite Hotels of Sweden skrev:Hej bnr, tack för ditt mail.Vi statusmatchar mot kvalificerade nätter bodda i Sverige under de senaste 12 månaderna, högst till vår nivå Gold.Återkom gärna med ett utdrag som visar dina nätter i Sverige, ditt namn behöver synas på utdraget för att vi ska kunna ge en matchning.Ser fram emot din återkoppling,Klicka för att utvidga...
perhall skrev:Har lyckats matcha NC Platinum till Elite Gold MEN har noterat att det är i stort sett omöjligt att hitta bonusnätter hos Elite, mao. är poängen i stort sett värdelösa. Fler som haft samma problem?Klicka för att utvidga...
Matchade Strawberry gold till Elite gold utan problem.valln skrev:Jag har lägsta statusen hos elite rewards samt scandics kundklubb och högsta platinum hos jordgubben, Strawberry.Ger det något att kontakta scandic eller elite och försöka få högre status?Jag är nog som fast i jordgubbens ekosystem och har inga planer att byta...Klicka för att utvidga...
Sir Lemon skrev:Finns ens Gold? Heter det inte svart/black?Klicka för att utvidga...
I stand corrected.atco skrev:Become a member of Elite Hotels Rewards | Elite HotelsAs a member of Elite Hotels Rewards you get benefits when you stay with us, access to unique offers, fun competitions and more. Welcome to Elite Hotels!www.elite.seKlicka för att utvidga...