Någon som testat Asiana First Class Suite på A380

Hej,

Har letat och letat men inte hittat någon recension på denna produkt ännu? Är det ingen som har testat? Fick en den på ett leg mellan ICN-FRA nu den 14 mars.

Jo det finns några som har testat den här, jag flög den ICN-LAX

Flög a380 Seoul till Bangkok i svit 1K men med businessclass service.

Makalöst skön och rymlig med en enorm tv.

Stjärnhimmel hade de i kabinen också!

Kommer deras B747 F finnas kvar på någon rutt eller fasas den ut helt nu?

Samosaguas skrev:Jag läste något om att Asiana inte serverar alkohol innan take-off. Ni som testat - stämmer det?Klicka för att utvidga...
Nä, men jag fick en konstig reaktion. Jag bad först om champagne, och de sa att den då inte ännu var kall. Förvånad började jag bläddra bland cocktails och frågade om de kunde göra det, men det gick inte heller. Sen sa de att de skulle kolla, och snart därefter kom de ut med champagne ändå.

gastronaut skrev:Nä, men jag fick en konstig reaktion. Jag bad först om champagne, och de sa att den då inte ännu var kall. Förvånad började jag bläddra bland cocktails och frågade om de kunde göra det, men det gick inte heller. Sen sa de att de skulle kolla, och snart därefter kom de ut med champagne ändå.Klicka för att utvidga...

Andra kan detta bättre, men det är väl lokala skatter som gäller för alkohol som serveras på marken? Så troligtvis är det betydligt billigare att vänta med att öppna flaskan tills man är i luften, lite beroende på vilket land man lyfter från.

Back