Någon som vet hur man kan åtgärda strulande SAS WIFI?

sniff

New member
Hej!



Sitter på SK984 över Ryssland just nu och undrar hur man får SASWIFI att inte koppla ner sig/logga ut datorn/mobilen/enheten var 10:e sekund.



Försökt på flera enheter, alla kör dock Mac OS X 10.8 eller 10.10. Samt senaste iOS för iPhone 5S.



Det fungerade klockrent på utresan, men strular som sjutton ända sedan vi lyfte...

Får göra "reconnect" i stort sett hela tiden.



Ibland när man blivit utloggad så kan man inte heller nå nätverket utan får någon form av DNS-probe-issue, dvs svårt att nå saswifi.com.



Tips mottages gärna... <3
 
Tvärdött sedan jag skrev det där, fick igång det i en minut, började skriva på detta, dött en timme till.



@jsn Jag försökte beställa något. Det tog seriöst 25 minuter innan det kom någon och frågade om jag ville ha något, trots att personal gick förbi säkert 15 gånger...
 
Vad kan man förvänta sig i ersättning för ett wifi som inte fungerar på hela resan i business från Stockholm till New York med SAS?
 
SNIFF skrev:Tvärdött sedan jag skrev det där, fick igång det i en minut, började skriva på detta, dött en timme till.@jsnJag försökte beställa något. Det tog seriöst 25 minuter innan det kom någon och frågade om jag ville ha något, trots att personal gick förbi säkert 15 gånger...Klicka för att utvidga...
Testa att tryck på knappen nästa gång?
 
Carlos skrev:Vad skulle du uppskatta för PLUS? på en EWR-ARN?Klicka för att utvidga...
Senaste veckorna/månaderna har det rapporterats mest att det är 3000 som gäller nuförtiden. Finns en lång tråd om det med hur mycket ersättning folk fått
 
palmen skrev:Senaste veckorna/månaderna har det rapporterats mest att det är 3000 som gäller nuförtiden. Finns en lång tråd om det med hur mycket ersättning folk fåttKlicka för att utvidga...
Jag fick 5000 för en månad sedan.

Satt i Business på en Plusgrade-biljett från Youth, är EBD. (om det nu påverkar något)
 
Back
Top