När kommer nivåpoäng från Amex Elite?

Emil123 skrev:Har inte fått någon månad innan heller. Ringde Amex, de sa att poängen skulle komma in under veckan.Klicka för att utvidga...
Du är inte ensam frun har ibland fått poäng och ibland inte i år. Räkningar betalda i tid. Nivåpoängen kom idag men varken april eller maj...

Denna månad dök nivåpoängen upp klanderfritt på 1:a Juli. Verkar gå snabbare med poäng från AMEX i allmänhet sedan de gick över till det nya systemet med bonus/nivåpoäng.

Fick mina vanliga bonus poäng i början av förra månaden och mina nivå poäng den 1a igen, 3 gången på raken som det är så.

Linmet skrev:Någon som fått månadens vanliga poäng ännu?Klicka för att utvidga...
Fick mina nivåpoäng daterat till 30/6 (för spend i maj), men inte heller fått några vanliga poäng än denna månanden

(spend juni). Får se om de dyker upp denna veckan, finns en autosweep i AmEx appen iaf. Vilar på hanen.

Levelpoäng kom som vanligt daterade den sista i föregående månad, inga bonuspoäng ännu. Tror det är första gången detta strular någonsin för mig. Har även ett tillgodosaldo på uppsagt kort som ska överföras till ett annat, "5 arbetsdagar" har nu tagit över en månad och jag har öven påminnt dem en gång. Sorry för lätt OT.

Bonuspoängen kommer imorgon. Har själv inte fått några nivåpoäng ännu, inte fått någon månad innan heller. Som jag skrev i tidigare post skulle det vara ordnat inom 1v när jag ringde Amex förra veckan så får väl se närmsta dagarna.

Kanske bara jag som varit utan elite-kort ett tag och glömt bort hur det brukar vara //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji1745.png

palmen skrev:Ja, det ska ha kommit in den sista april/maj/juni nuKlicka för att utvidga...
Perfekt ser ut att stämma då.

21 april bonus points.

30 april level points.

5 maj bonus points?

17 maj bonus points.

31 maj level points.

16 juni bonus points.

30 juni level points.

Back