slugger4567
New member
Mitt guldkort kom i fredags, 1 o 1/2 månad tog det
Nya versionen av appen har den möjligheten! Var bara lit före min tid...miramax skrev:Hur gör man för att få kortet till passbook?Klicka för att utvidga...
011430121 skrev:Tror det inte är sant, idag kom mitt CCG kort, har väntat sedan i februari!Klicka för att utvidga...
Kricka skrev:Mitt andra CCG (för i år) låg i brevlådan idag !Klicka för att utvidga...
Har aldrig behövt det vid incheckning på hotellet. Däremot för att få restaurang-rabatterna. Där brukar det dock fungera bra med appen också...slugger4567 skrev:Idag fick jag mitt CCC. Tog bara 1 månad att få kortet, inte för att jag någonsin behövt vifta med det. Peppar peppar!Klicka för att utvidga...
Själv fick jag ett guldkort hem här om dagen. CC har inte många rätt.rob74 skrev:Idag landade mitt återkvalade CCC-kort i brevlådan. Denna gång med magnetremsa på baksidan, ser det ut som.Klicka för att utvidga...
Finns ett kort i ClubCarlson-appen som du dessutom kan lägga in i Passbook, med aktuellt giltighetsdatum.TjudöBoy skrev:Har inte sett ett CC kort sedan det första gick ut å bra har d gått ändåHar dock en inplastad utskrift av kortet om ngn skulle börja strula...Klicka för att utvidga...
Mitt CCC kom nu när jag var i USA så vet inte exakt när det kom men det har nog kommit ungefär samma dag som till dig.rob74 skrev:Idag landade mitt återkvalade CCC-kort i brevlådan. Denna gång med magnetremsa på baksidan, ser det ut som.Klicka för att utvidga...
Jag har aldrig visat ett fysiskt kort. Det brukar alltid vara registrerat011430121 skrev:Fick i fredags nytt kort, men fel färg, orkar inte bry mig visar statusen i "paddan" när jag checkar in.Ser receptionen statusen i bokningen när man checkar in?Klicka för att utvidga...