kander skrev:Kommer jaga 4 st business biljetter (+ infant) CPH-FRA-SEA till sommaren 2020, så försöker redan nu bilda mig en uppfattning om förutsättningarna för FRA-SEA. Som jag förstått det finns det gott om business saver awards på rutten lite då och då med nuvarande B747:an, men då rutten kommer gå över till en A330-300 under hösten 2019 så är mina funderingar:Är det någon som har erfarenhet av Lufthansa Business Award på just A330-300 för lite större sällskap (4+)?Specifikt då hur många som oftast släpps (i jämförelse med 747-rutter), om de släpps 330 dagar innan eller mer 3-4 månader innan som
@Canadienindikerat tidigare?Har som backup att köra SAS Business från CPH via USA-stopp och UA domestic till SEA, men undviker helst US immigration på transfern, och det hade helt klart varit trevligt att komma fram i Seattle utvilade och glada. Hemåt tänkte jag hur som helst köra SEA-någonstans i USA-CPH för att slippa seg transfer på FRA i slutet av en lång resa.Klicka för att utvidga...