När släpper Thai Airways First award platser?

squeezen skrev:Är det rimligt att tro att 1-2 kommer att öppnas upp för awardKlicka för att utvidga...
Nu har jag inte följt Thai i detalj, men det är ju rätt ovanligt att bolag fyller upp sina F-kabiner med awards bara för att det finns stolar kvar. Jag skulle inte räkna med det i det läget.

Hej,

Jag bokade awards platser Bangkok-Seoul med Thai i First för några månader sedan, detta ändrades av Thai till flygplan utan F kabin. Jag har ändrat min biljett till Bangkok-Hong Kong-Seoul med Thai i First och Asiana i Business. Förra vecka fick jag ett meddelande av Thai om flygplansbytet utan F. Igen!

Finns det några flighter intra-Asia med Thai Airways med awards platser i F? Vi ska resa i november 2018.

Det enda kravet är att flyget ska vara på eftermiddag, så att vi hinner att avnjuta all service som man kan få i BKK First Class lounge.

Tack på förhand!

TravelARN skrev:Finns det några flighter intra-Asia med Thai Airways med awards platser i F?Klicka för att utvidga...
Här är en sammanställning från denna utmärkta tråd. Informationen är färskvara och mkt kan ändras till november 2018.

upload_2018-3-25_21-12-24-png.74379

Lyckades knipa två first platser BKK-LHR i juli. Agenten verkade aldrig tidigare ha varit med om en lyckad first bokning mer än 14 dagar i förväg.

GOT-XXX skrev:Lyckades knipa två first platser BKK-LHR i juli. Agenten verkade aldrig tidigare ha varit med om en lyckad first bokning mer än 14 dagar i förväg.Klicka för att utvidga...
Vederbörande måste ha varit ung. Detta var inga konstigheter för ungf 10 år sedan.

Back