DET gör du så bra, full tillit till dig //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji106.pngagehall skrev:Allt vi kan göra just nu är nog att testa dagligen.Klicka för att utvidga...
Foffer skrev:Är det någon som vet,eller vågar gissa, när de första award biljetterna till Miami kommer att finnas bokningsbara?Klicka för att utvidga...
Normalfallet brukar vara 330 dagar innan ungefär.Johan Hbg skrev:Brukar det inte vara 300 dagar innan för award platser? Då är det väl iaf ca 60 dagar kvar tills det ens är möjligt, om jag förstått det rätt.Klicka för att utvidga...
Jag tror nog att biljetter till Miami kommer att släppas tidigare än 5 månader i förväg. Hur det blir med awardbiljetter låter jag vara osagt, i bästa fall kommer de samtidigt som de släpper biljetterna, i "värsta" fall släpps det helt "random"...RickardG skrev:Biljetterna till Stockholm-Los Angeles släpptes exakt 5 mån innan första turen, så om det innebär något mönster lär det väl vara några månader kvar tills det dyker upp några biljetter.Klicka för att utvidga...
Fast nu var det väl bonusbiljetter tråden handlade om?palmen skrev:Jag tror nog att biljetter till Miami kommer att släppas tidigare än 5 månader i förväg.Klicka för att utvidga...
Absolut handlar den om det, jag tolkade dock ditt inlägg som att vanliga biljetter släpptes 5 månader innan. Har själv inte hört något om bonusbiljetter som släppts till LAX, men de kanske finns ute nu.RickardG skrev:Fast nu var det väl bonusbiljetter tråden handlade om?Klicka för att utvidga...
Ah ok, jag kanske skulle förtydligat att jag pratade om bonusbiljetter. Här är diskussionen om bonusbiljetterna till LAX: Nu finns bonusbiljetter med SAS Stockholm - Los Angelespalmen skrev:Absolut handlar den om det, jag tolkade dock ditt inlägg som att vanliga biljetter släpptes 5 månader innan. Har själv inte hört något om bonusbiljetter som släppts till LAX, men de kanske finns ute nu.Klicka för att utvidga...
Den hade jag helt missat. Är ju betydligt kortare startsträcka för LAX jämfört med MIA, så jag gissar att eventuella bonusbiljetter till MIA kommer ut tidigare än 5 månader innan.RickardG skrev:Ah ok, jag kanske skulle förtydligat att jag pratade om bonusbiljetter. Här är diskussionen om bonusbiljetterna till LAX:Nu finns bonusbiljetter med SAS Stockholm - Los AngelesKlicka för att utvidga...
palmen skrev:Absolut handlar den om det, jag tolkade dock ditt inlägg som att vanliga biljetter släpptes 5 månader innan. Har själv inte hört något om bonusbiljetter som släppts till LAX, men de kanske finns ute nu.Klicka för att utvidga...
Det var samma med SFO, det tog eviga tider innan de första C förjade dyka upp.Alf skrev:Skall man gå på vad som händer med bunusbiljetter till LAX så lär vi knappast få tillgång till några bonusbiljetter till MIA i business klass. Jag har bara hittat ekonomi till LAX.Klicka för att utvidga...
FF#1 skrev:Det var samma med SFO, det tog eviga tider innan de första C förjade dyka upp.Klicka för att utvidga...
Källa: SAS lanserar nya långlinjer - från Skandinavien till Los Angeles och Miami - BusinessClass.seOslo-Miami och Köpenhamn-MiamiMiami blir ytterligare en helt ny destination i SAS linjenät som kommer trafikeras från Oslo och Köpenhamn med trafikstart under hösten 2016. Exakt datum är ännu inte fastställt.Klicka för att utvidga...