Vad har hon för kort?Gus skrev:Stämmer det att om frugan värvar mig till Amex Premium så får vi bara 6000 poäng var? Kan knappt vänta längre för då blir det för tight för mig att lyckas tjäna ihop till vouchern.Klicka för att utvidga...
Amex Premium.Flyer722 skrev:Vad har hon för kort?Klicka för att utvidga...
Aa blir 6000+6000. Hade nog skaffat kortet för vouchern.Gus skrev:Amex Premium.Klicka för att utvidga...
Axxo skrev:Har dom ändrat värvnings äreglerna på tidigare kortmedlem från 6 till 12 månader? Jag tyckte jag läste det någonstans.Klicka för att utvidga...
Ringde Amex nu. Tjejen i kundservice trodde att det skulle komma en kampanj antingen i början eller i mitten av augusti.Flyer722 skrev:Aa blir 6000+6000. Hade nog skaffat kortet för vouchern.Klicka för att utvidga...
Pierluigi skrev:Invite for existing membersKlicka för att utvidga...
Du får statuspoängen bara du har kortet, oavsett om du uppgraderar från Premium eller inte haft något kort tidigare.FT99 skrev:Om jag redan har SAS Amex Premium och vill ha SAS Amex Elite, måste jag välja denna uppgradering eller kan jag bara ansöka om nytt Amex Elite? Vad jag förstår ger en uppgradering 20k extrapoäng enligt kampanjen, men nytt kort ger 20k statuspoäng. Och man vil väl ha statuspoängen.Klicka för att utvidga...
Tack! Tänkte på uppgraderingen. Men har det verkligen varit så med uppgraderingskampanjerna tidigare? Dvs så lång ”inlåsning”.intuition skrev:För nykunds-erbjudandet anges att poängen betalas ut senast 31/1 2024.För uppgraderingskampanjen ser jag inte själva kampanjen online (bara i mail) men det bär vara ett liknande datum.Klicka för att utvidga...
Ja, den senaste var väl vid nyår och då skulle man ha kortet fram till åtminstone slutet på maj så det var ca 6 månader.RhinoG skrev:Tack! Tänkte på uppgraderingen. Men har det verkligen varit så med uppgraderingskampanjerna tidigare? Dvs så lång ”inlåsning”.Klicka för att utvidga...