EricT skrev:När tror ni nästa rea kommer från Sverige respektive UK?Jag behöver nämligen boka lite biljetter... tack på förhand för bra idéer frå er som är något mer insatta i hur BA brukar agera!Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Rea eller Resa, du har skrivit Resa.Rea brukar det vara i september, jag har akut Aviosbrist och är extremt intresserad av att detockså sammanfaller med en Bonus Accelerator, tror att den kom i mitten av aug förra åretoch dubblerades i oktober.Fast det är ju inget som säger att det blir någon mer, vissa år har de haft 2 i år kanske ingenKlicka för att utvidga...
Concorde skrev:Det kommer en rea efter sommaren, så mycket är mer eller mindre garanterat. Det brukar börja med UK, sedan följer ex-EU. Om det blir någon avios bonus kampanj vet ingen... Det får det gärna göra då förra hösten drogs det in nästan 60.000 extra miles (avios) pga. av denna.Apropå avios balanser... redeemade x2 F returns + infant till JFK förra veckan. Detta till trots närmare 300k kvar att använda. Är det fler än jag som får en olustig tom känsla när ens avios trillar ner under 100K?Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Det kommer en rea efter sommaren, så mycket är mer eller mindre garanterat. Det brukar börja med UK, sedan följer ex-EU. Om det blir någon avios bonus kampanj vet ingen... Det får det gärna göra då förra hösten drogs det in nästan 60.000 extra miles (avios) pga. av denna.Apropå avios balanser... redeemade x2 F returns + infant till JFK förra veckan. Detta till trots närmare 300k kvar att använda. Är det fler än jag som får en olustig tom känsla när ens avios trillar ner under 100K?Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Sverige rean började 15/8 förra året,.Klicka för att utvidga...
I så fall rekommenderar jag att ni åker till Guayaquill och använda den här biljetten.henrik l skrev:Sen måste Aviosen samlas på hög efter som frun vill till Machu Picchu nästa gång hon fyller jämt och min idé är att man skulle kunna besöka Påskön när man ändå är i krokarna. Det lär gå åt en del Avios på fyra persKlicka för att utvidga...
Outstanding as usual.. Gilla räcker inte. Jag bjuder på The..AHO skrev:I så fall rekommenderar jag att ni åker till Guayaquill och använda den här biljetten.http://www.businessclass.se/deals/4...l-paskoen-t-r-lan-6-600-sek-inkl-skatter.htmlKlicka för att utvidga...
AHO skrev:I så fall rekommenderar jag att ni åker till Guayaquill och använda den här biljetten.http://www.businessclass.se/deals/4...l-paskoen-t-r-lan-6-600-sek-inkl-skatter.htmlDu kan åka till Galapagos(från Guayaquil), Machu Picchu(från Lima) och Påskön i en och samma resa.Ni får dessutom BAEC Silver på köpet.Klicka för att utvidga...
Jag menade att man kan åka till Galapagos från Guayaquill med egen arrangemang(flyg, båt). Det gäller samma för Machu Picchu(från Lima).Homer skrev:Hm, går det verkligen att få med Galapagos med den biljetten, var det det du menade?Klicka för att utvidga...
Flygarn skrev:Brukar rean endast vara för business och first eller inkluderas även premium economy?Klicka för att utvidga...