E
ekf
Guest
Japp, Iphone... Men det var ett tag som det såg ut som för dig... men det är löst sedan länge.A87 skrev:Har du iphone? Jag provade se om det hår via hemsidan men det står samma där tyvärr...Klicka för att utvidga...
Japp, Iphone... Men det var ett tag som det såg ut som för dig... men det är löst sedan länge.A87 skrev:Har du iphone? Jag provade se om det hår via hemsidan men det står samma där tyvärr...Klicka för att utvidga...
Det kan det nog vara. På hemsidan ser det inte ut att visas som det ska för mig heller... även om jag hade för mig att det sett rätt ut där. Uppenbarligen kommer jag ihåg fel.A87 skrev:Jag har android (Samsung)... kanske därför?Klicka för att utvidga...
Väldigt märkligt... laddade ner appen på frugans Iphone och samma där. Står endast hotellrum! Hur kan dom ha misslyckats såhär?ekf skrev:Det kan det nog vara. På hemsidan ser det inte ut att visas som det ska för mig heller... även om jag hade för mig att det sett rätt ut där. Uppenbarligen kommer jag ihåg fel.Klicka för att utvidga...
A87 skrev:Väldigt märkligt... laddade ner appen på frugans Iphone och samma där. Står endast hotellrum! Hur kan dom ha misslyckats såhär?Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Jag ogillar deras app/webbsida/system enormt. Jag kan tex aldrig avboka en bokad Reward i appen utan måste alltid mejla.Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Klicka för att utvidga...
På en fredag??? //emoji.tapatalk-cdn.com/emoji6.pngvalln skrev:Petter Stordalen är gäst hos Carina Bergfeldt nu på fredagkväll.Klicka för att utvidga...
Smart att göra knappen mer synlig och strunta i att den inte fungerar...Mattias Holmén skrev:Klicka för att utvidga...
"Medlemspris betala-på-plats" har jag alltid lyckats att avboka i appen, till skillnad från poängbokningar.intuition skrev:Smart att göra knappen mer synlig och strunta i att den inte fungerar...Finns det några bokningar som går att avboka utan hjälp av kundtjänst?Klicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Klicka för att utvidga...
Kontakta kundtjänst kunde ju åtminstone varit en knapp. Värsta jag vet när det står så och så ska man leta efter kontaktuppgifter någon annanstans.intuition skrev:Smart att göra knappen mer synlig och strunta i att den inte fungerar...Finns det några bokningar som går att avboka utan hjälp av kundtjänst?Klicka för att utvidga...
Fast risken är väl att det blir precis som länkarna i mailen (som använder fel bokningsnummer så att länkarna formellt är korrekta men med parametrar som inte stämmer). Typ att knappen "Kontakta kundtjänst" gör att man ringer Hiltons centralbokning...Fredah skrev:Kontakta kundtjänst kunde ju åtminstone varit en knapp. Värsta jag vet när det står så och så ska man leta efter kontaktuppgifter någon annanstans.Klicka för att utvidga...
Tag kontakt med bokningen för det hotellet och gör upp en plan, är mitt tips.valln skrev:Antag jag kommer in på universitetkursen jag tänkt gå på annan ort i 6 veckor.Bokar i god tid 6 veckor måndag till fredag på Quality med studentrabatt.Upptäcker innan att jag kan komma på tisdag eller åka hem på torsdag en viss vecka. Kommer jag att kunna boka om det eller kommer hela veckan då att tas bort och jag får boka om resterande dagar??Spelar det någon roll om jag bokar av dagarna innan eller någon vecka innan?Är min bryttid för ombokning (kl 16) på måndag för ombokning?Klicka för att utvidga...
Tackar!Cristoffer Cedergren skrev:Tag kontakt med bokningen för det hotellet och gör upp en plan, är mitt tips.Klicka för att utvidga...