Cristoffer Cedergren skrev:För mig står det bara "Du behåller Platinum." Punkt. Inget datum. Är inte Lifetime och har "brytpunkt" jan/feb. Får se vad det innebär.Klicka för att utvidga...
Exakt samma situation för mig. Vi får se som sagt.
Cristoffer Cedergren skrev:För mig står det bara "Du behåller Platinum." Punkt. Inget datum. Är inte Lifetime och har "brytpunkt" jan/feb. Får se vad det innebär.Klicka för att utvidga...
Combo skrev:Fantastiskt, tackarDå finns alla för mig viktiga förmåner kvarKlicka för att utvidga...
Verkar vara försvunnen! Kan det vara så att den skall ersättas av presentkorten hos Preferred?jumbooze skrev:Har man plockat bort den igen? Blir bara omdirigerad till norden?Skickat från min iPhone med TapatalkKlicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Har man plockat bort den igen? Blir bara omdirigerad till norden?Klicka för att utvidga...
Combo skrev:Verkar vara försvunnen! Kan det vara så att den skall ersättas av presentkorten hos Preferred?Klicka för att utvidga...
?!?hco skrev:Ser fram emot att kunna växla poäng (akagubbar) ....Klicka för att utvidga...
intuition skrev:?!?Nu är jag väl kusinen från landet, men vaddåförnåt?!Klicka för att utvidga...
Även tidigare direkt-länk till europa-boknigen går nu till norden-bokningen så det känns absolut som att man medvetet tagit bort det.hco skrev:Hittar inte heller Choice Europa-bokningar längre.Klicka för att utvidga...
Aha!hco skrev:Lite på skoj (sorry, tveksamt utfall!) så tog jag mig friheten att kalla Strawberry-poängen för "gubbar" (jordgubbar).Tänker att nån från Strawberry läser här och kan inspireras. =)Klicka för att utvidga...
+1Cristoffer Cedergren skrev:Stordalen talar ut om Strawberry i Resume. Bakom betalvägg. Nån som har läst?Klicka för att utvidga...
hco skrev:Lite på skoj (sorry, tveksamt utfall!) så tog jag mig friheten att kalla Strawberry-poängen för "gubbar" (jordgubbar).Tänker att nån från Strawberry läser här och kan inspireras. =)Klicka för att utvidga...
=DMattias Holmén skrev:Mest troligen inteSlangopedia mobil: gubbeSlangopedia: gubbemobil.slangopedia.seKlicka för att utvidga...
Mattias Holmén skrev:Mest troligen inteSlangopedia mobil: gubbeSlangopedia: gubbemobil.slangopedia.seKlicka för att utvidga...
Frågade supporten: Är det ett medlemskapsår ni förlängt dvs t.o.m. den X/X XXXX eller ett år från fredagens datum t.o.m. 26/5 2024?DrGold skrev:Antar att förlängd Platinum gäller ytterligare ett medlemsår, inte ett kalenderår från tex halvårsskiftet? Blir alltid lite paranoid av såna här besked. Nån som sett nåt finstilt i frågan?Klicka för att utvidga...
Okej, så har man redan tjänat in Platinum det innevarande medlemsåret så spelar det ingen roll?Intheair skrev:Frågade supporten: Är det ett medlemskapsår ni förlängt dvs t.o.m. den X/X XXXX eller ett år från fredagens datum t.o.m. 26/5 2024?Fick detta svar:"Det betyr når du begynner på en ny opptjeningsperiode den XX.XX.XXXX så er du automatisk platinum uansett om du ikke har tjent opp nok poeng eller kvalifiserende netter."Så de förlänger alltså ett år från när intjäningsperioden / medlemskapsåret börjar.Klicka för att utvidga...
Nej precis har du redan tjänat in Platinum så spelar det ju ingen roll, du kommer ju ändå ha det följande år.Cristoffer Cedergren skrev:Okej, så har man redan tjänat in Platinum det innevarande medlemsåret så spelar det ingen roll?Klicka för att utvidga...
Intheair skrev:Frågade supporten: Är det ett medlemskapsår ni förlängt dvs t.o.m. den X/X XXXX eller ett år från fredagens datum t.o.m. 26/5 2024?Fick detta svar:"Det betyr når du begynner på en ny opptjeningsperiode den XX.XX.XXXX så er du automatisk platinum uansett om du ikke har tjent opp nok poeng eller kvalifiserende netter."Så de förlänger alltså ett år från när intjäningsperioden / medlemskapsåret börjar.Klicka för att utvidga...