Mina poäng har också kommit som de ska.M.K skrev:Trippla poäng kom in som de skulle på första bokningen. Bokade normal rate och inte triplepoints priset. 4631 poäng på 1274kr ger 3,63p/kr. Bara 1300p från guld igen nu.Positivt med triplepoints även på statusbonus. Negativt att hemside/app bonusen på 10% fortsatt uteblivit. Någon som vet när detta är på plats?Klicka för att utvidga...
Jag ser bokningar jag gjort inloggad på hemsidan i appen. Inte direkt men lite senareJönsson skrev:Mina poäng har också kommit som de ska.Det mest irriterande med appen är att bokningar gjorda på webbsidan inte visas i appen. Den är verkligen begränsad på alla plan och utvecklingskostnaden måst ha varit minimal. Stordalen, dags för en ny app!Klicka för att utvidga...
Beror säkert på vilket bokningssystem de använder. På Nordic Choice i Lettland och Litauen fungerar det i alla fall inte.Dreamliner skrev:Jag ser bokningar jag gjort inloggad på hemsidan i appen. Inte direkt men lite senareKlicka för att utvidga...
Trippel på statusbonus? 3.8p/kr = 3p/kr+0.3p/platnium+0.2p/app(hemsida)+0.3p/mcM.K skrev:Trippla poäng kom in som de skulle på första bokningen. Bokade normal rate och inte triplepoints priset. 4631 poäng på 1274kr ger 3,63p/kr. Bara 1300p från guld igen nu.Positivt med triplepoints även på statusbonus. Negativt att hemside/app bonusen på 10% fortsatt uteblivit. Någon som vet när detta är på plats?Klicka för att utvidga...
Fikaärfint skrev:Trippel på statusbonus? 3.8p/kr = 3p/kr+0.3p/platnium+0.2p/app(hemsida)+0.3p/mcKlicka för att utvidga...
Jönsson skrev:Apropå det. Har precis checkat in på Valdemars i Riga. Inte helt utan problem jag jag säga. Min reservation finns inte i deras system. Var tvungen att lämna bokningsnummer så de kunde söka bokningen i Choices system. Där fanns den. Hotellen har som jag anade helt olika bokningssystem där bokningarna överförs (eller inte överförs) mellan systemen. Fick i alla fall uppgradering till sviten för hela veckan.Klicka för att utvidga...
Hemsidesbonusen fungerar sedan flera månader tillbaka för mig, så hör av dig till deras kundtjänst om det.M.K skrev:... Inte fått hemsidebonusen på någon stay hittills....Klicka för att utvidga...
Riktigt slitna parkettgolv i sviten. Lite halvunken doft i ”vardagsrummet”, förmodligen efter rökning. Fem handdukar, morgonrock och tofflor. Ett riktigt stort frukt- och bärfat på bordet är ett litet plus. Tvn är modell minimal och äldre flatscreen (som de annonserar om som en modernitet). Håller med, standarden är verkligen inte hög. Lobby/bar är ändå rätt trevlig.M.K skrev:Fick 3p/kr+0,3p(silver x3)+0,3p/mc (1274NOK) Inte fått hemsidebonusen på någon stay hittills.Bott där , betalat för sviter två gånger, stora men ganska slitna och snålt med handdukar. Max *3 standard. Milsvid skillnad mot sviterna på deras andra baltiska hotell. Ok mat i restaurangen och god inhemsk fatöl i baren när jag var där. Choice MC registreras inte vid betalning.Klicka för att utvidga...
Så vitt jag vet ska webb/app-bokning ge 0,2p / kr sedan ändringen av programmet i somras.M.K skrev:Ok, inte helt enkelt tyda kontoutdraget så kanske fattade fel, webb bokning ska ge 0,1p enligt hemsidan ...Klicka för att utvidga...
intuition skrev:Så vitt jag vet ska webb/app-bokning ge 0,2p / kr sedan ändringen av programmet i somras."Extra-poäng" är din nivå-bonus, och din 0,2p/kr är din webb-bokningsbonus. Hade det vari 2x på din nivå-bonus hade även den posten stått som "Extrapoints". Men det är den alltså inte.Klicka för att utvidga...