J
jumbooze
Guest
Med nytt accor plat så borde man ju få matcha upp igen. Jag bodde 4 nätter men ska bo typ 10 nätter i år
stewigriffin skrev:Samma här men jag bodde inte på BW en enda gång som Diamond och det ser ut vara samma förmåner som Platinum ändå.Klicka för att utvidga...
David skrev:Tappar mitt Le Club Plat (statusmatchat) och åker ner till guld på Priority Club (statusmatchat) samt förlorar EBS i år. Har inte använt LeClubkortet en enda gång och är inte speciellt imponerad över PC-förmånerna men så har jag mestadels bott på billiga HI/HIE. Förlorar även mitt Phoenix Miles Gold men har å andra sidan ett hos TK vilket täcker upp *A, dock inte längre 2x *G. Känns alltid surt men jag får helt enkelt klara mig ändå.Klicka för att utvidga...
Najk skrev:Jaha då var Hilton nere på blue efter 4 år på GoldHar 8 nätter inplanerade framöver, finns det någon statusmatch som kan fungera alt. challenge?Klicka för att utvidga...
SWEDE skrev:Samma här. Carlson Silver i posten idag. Skit samma, jag skickar alla poäng över til M&M så snart jag har tillräckligt många. Hilton gold lever dock fortsatt på 6 året! En överföring från HHonors till M&M går på bara två dagar mens Carlson tar minst två veckor.Ed.Låt vara att Carlson har ett väl fungerande bonus-claim-system men utöver det har de aldrig gett mig några perks. HHonors är fortsatt bäst i klassen.Klicka för att utvidga...
Gratulerar! Bryant!Bryant skrev:Anledningen är en minibryant vilket i sig är kul.Klicka för att utvidga...
Sorry, för att återkvalificera sig till CCG måste man uppfylla kriterierna genom hotellövernattningar. THE REZIDOR HOTEL GROUP - Shareholder Benefits "To maintain Elite status, members must re-qualify annually per programme rules." Dock kan de vara snälla och ge en soft landing till CCS under ett år.Jonas C skrev:Hotellstatusarna faller bort under första kvartalet 2014. Kommer nog att sakna Carlson Gold allra mest, men det kanske blir ett aktieköp för att hålla det vid liv. (...)Klicka för att utvidga...
Nemo skrev:Sorry, för att återkvalificera sig till CCG måste man uppfylla kriterierna genom hotellövernattningar.THE REZIDOR HOTEL GROUP - Shareholder Benefits"To maintain Elite status,members must re-qualify annually per programme rules." Dock kan de vara snälla och ge en soft landing till CCS under ett år.Klicka för att utvidga...
Magino skrev:Men är inte en av vägarna att få CCG just nu att ha ett innehav av minst 200 aktier och därför kommer man att re-qualify för guld så länge de inte ändrar hur stort innehavet måste vara?Klicka för att utvidga...