Concorde skrev:Premium rean kommer... Have patience.LHR tr i traveller för 1200 kronor! Värt en dag tripp till Galleries First. Kostar det du bla att gå ut en kväll i Stockholm.Klicka för att utvidga...
Stefan62 skrev:1200 SEK till LHR och hur kommer jag in i "Galleries First"?Klicka för att utvidga...
Agö skrev:Ser ut att vara vettiga priser i Club från Köpenhamn!https://www.britishairways.com/travel/holiday-sale/public/en_dk?source=R01#&?cabin_interaction=JKlicka för att utvidga...
Concorde skrev:Premium rean kommer... Have patience.Klicka för att utvidga...
Adamsson skrev:Jag tror jag ska slå till på en WT+ till NYC faktiskt! Känns lite udda att skriva eftersom jag varit ett helylle Star Alliance-fan i alla år. Nu funderar jag på att bredda mina vyer och se mig om lite i oneworlds värld.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Det gör du rätt i!Någon som vet hur många Avios som går åt för att uppgradera tex ARN-LHR-LAX Tor från WT+ till CW?Kan man uppgradera "bara" long-haul delen?Klicka för att utvidga...
Concorde skrev:Du kan bara uppgradera hela vägen, enkel eller retur. 17500 per väg eller 35000 totalt. Dock är availability till LAX i club inte lätt att hitta, bara så att du vet. Men det är en sjukt bra deal och du tjänar in nästan 20000 avios på WT+, så upgradering kostar bara ca 15000.Klicka för att utvidga...