Rosie skrev:Jag har bokat flyg med BA mellan ARN-LHR-MIA i dec i business. 18.600 kr t/rÄr grymt nöjd då jag hade räknat med 25.000 kr t/r.Klicka för att utvidga...
Rosie skrev:Ops.. sorry då..Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Titta på Norska, Finska och Danska sidorna och jämför med den svenska *.Jag tycker det ser ut som att CW rea är i full gång även från Sverige menatt det är tjall på Svenska hemsidan, och all info visas inte.Läser man reglerna på svenska sidan så talas det även om bokningsdatumoch resedatum osv för CW.Jag kollade några datum till LAXSEK 18772NOK 16912DK 15561Euro(Finland) 2196Förrutom DK som är billigare är priserna från NO, FI och SE lika*https://www.britishairways.com/travel/holiday-sale/public/en_fi?source=H01Flight Deals - BA Seat Sale - British Airwayshttps://www.britishairways.com/travel/holiday-sale/public/en_dk?source=H01Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Kan ju sänkas, (priskrig) om flera flygbolag kommer med reor.Jag väljer nog att avvakta lite gällande Business Class delen i alla fall.Bra pris är det dock i WT+!Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Det dröjer säkert inte länge innan LH börjar reaBästa priserna kanske det blir 12/12/12 precis som kanonerbjudandet förra året 11/11/11...Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Det gör du rätt i!Någon som vet hur många Avios som går åt för att uppgradera tex ARN-LHR-LAX Tor från WT+ till CW?Kan man uppgradera "bara" long-haul delen??Klicka för att utvidga...
Homer skrev:Ja, men bara via telefon, fast om det inte finns platstillgång på ARN-LHR så kommer systemet automatiskt attlåta dig uppgradera enbart LHR-LAX.LHR-LAX WT+ till CW kostar 25.000 enkelKlicka för att utvidga...
Jag är ingen BA expert men jag tror att gränsen går mellan London/LHR-Las Vegas och London/LHR-Los Angeles.Andreas Eriksson skrev:25.000? Concorde skrev 17.500 tidigare i tråden, vilket gäller?Klicka för att utvidga...
AHO skrev:Jag är ingen BA expert men jag tror att gränsen går mellan London/LHR-Las Vegas och London/LHR-Los Angeles.Om du flyger och uppgraderar London/LHR-Las Vegas flight, tror jag att det krävs mindre avios.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:25.000? Concorde skrev 17.500 tidigare i tråden, vilket gäller?Hatar för övrigt BA:s hemsida inkompetenta IT-tekniker.Kan dom ta och fixa problemen?!"Please provide the following information:
Sorry, there's a problem with our systems. Please try again, and if it still doesn't work, you might want to try again later."4:e raka dagen nu.Kommer upp när jag försöker titta på "book with cash - upgrade with avios"Skapligt irriterande.Klicka för att utvidga...
Andreas Eriksson skrev:Gäller att ha resepengar den 12/12/12 för att boka några resor, 1212€? Det låter ruskigt bra med dagens valutakurs i alla fall!Klicka för att utvidga...
Flygarn skrev:Jag kommer att åka till MIA om tre veckorn och sen köra SJU-HNL. Min fråga är om jag ska boka AA flightnummer för att få rätt intjäning enligt tidigare modell, eller om jag nu med BA point boost ska köra BA flightnummer?Klicka för att utvidga...