Går aldrig på webben, ber dem när du hämtar bilrnDavvelavve skrev:Hmm försöker boka en bil och vill lägga till extra förare som ska vara gratis. Men ändå vill den debitera mig ca 500 för extra förare. Gör jag något fel eller...?Klicka för att utvidga...
Myllys35 skrev:Jag har tre av sex hyror från förra året som jag inte fått poäng för (trots att de är bokade korrekt). Har även efterregistrerat via hemsidan, men det verkar bara vara ett svart hål.Är det någon som möjligen har en mailadress man kan vända sig till?Klicka för att utvidga...
Har ingen e-postadress men försöka kontakta dem via Facebook har oftast funkat. Dock är de lite tröga på svara så en gnutta tålamod rekommenderas.Myllys35 skrev:Jag har tre av sex hyror från förra året som jag inte fått poäng för (trots att de är bokade korrekt). Har även efterregistrerat via hemsidan, men det verkar bara vara ett svart hål.Är det någon som möjligen har en mailadress man kan vända sig till?Klicka för att utvidga...
Myllys35 skrev:Jag har tre av sex hyror från förra året som jag inte fått poäng för (trots att de är bokade korrekt). Har även efterregistrerat via hemsidan, men det verkar bara vara ett svart hål.Är det någon som möjligen har en mailadress man kan vända sig till?Klicka för att utvidga...
Återkopplar till mitt ärende.Diamond-in-the-ruff skrev:Väntar fortfarande svar fråncustomerservice.avisgroup@bsc.avis-europe.com för tidigare kampanj.7 veckor utan svar, förutom "unique reference number" mail.Klicka för att utvidga...