F frontx New member May 10, 2019 #61 Så, Jag flyger från T4 men vill nyttja Pontus lounge i T5. Om vi bortser från transferbussen. Går detta och hur gör man smidigast?
Så, Jag flyger från T4 men vill nyttja Pontus lounge i T5. Om vi bortser från transferbussen. Går detta och hur gör man smidigast?
L lindansaren New member May 10, 2019 #62 FrontX skrev:Så, Jag flyger från T4 men vill nyttja Pontus lounge i T5. Om vi bortser från transferbussen. Går detta och hur gör man smidigast?Klicka för att utvidga... Click to expand... Det går alldeles utmärkt. Jag gjorde det senast idag. Inga problem alls. Tänk bara på att du måste gå tillbaka eftersom det inte går att åka T5》T4.
FrontX skrev:Så, Jag flyger från T4 men vill nyttja Pontus lounge i T5. Om vi bortser från transferbussen. Går detta och hur gör man smidigast?Klicka för att utvidga... Click to expand... Det går alldeles utmärkt. Jag gjorde det senast idag. Inga problem alls. Tänk bara på att du måste gå tillbaka eftersom det inte går att åka T5》T4.
F ff-1 New member May 10, 2019 #63 Ta dig till T5 till fots eller med buss. Gå igenom säkerhetskontrollen. Gå till pontus Gå tillbaka T4 kontroll så piper det, boarding pass used Visa kort till kontrollen och hå igenom in på T4
Ta dig till T5 till fots eller med buss. Gå igenom säkerhetskontrollen. Gå till pontus Gå tillbaka T4 kontroll så piper det, boarding pass used Visa kort till kontrollen och hå igenom in på T4