J
jumbooze
Guest
Nu har den uppdaterat vad som hänt i Januari... Nu ska den bara få med februari så är den i hamn
Good stuff! Mina januari-poäng har registrerats på kontot nu också. Visst är det härligt med synkade it-system... Well, den här gången behövde man i alla fall inte fixa det via manuell expiering.jumbooze skrev:Nu har den uppdaterat vad som hänt i Januari...Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:Nu har jag bara en natt kvar som ska registreras i kampanjen så är det hela i hamn.De har ju iaf uppdaterat 2 gånger nu.Klicka för att utvidga...
DrKlas skrev:det också blivit lite poäng genom några andra kampanjer "New stay bonus", "Kickstart 2016" och "Welcome back bonus". .Klicka för att utvidga...
FFlash skrev:IHG is back med dessa stackable promos men frågan är om man vågar anmäla sig på de koder som finns att söka på nätet. Jag skulle inte vilja ha min account synad just nu. Eller fick du dessa som targeted?Klicka för att utvidga...
FFlash skrev:IHG is back med dessa stackable promos men frågan är om man vågar anmäla sig på de koder som finns att söka på nätet. Jag skulle inte vilja ha min account synad just nu. Eller fick du dessa som targeted?Klicka för att utvidga...
nissefalk skrev:Jag har provat att registrera mig för ett par av dessa extra kampanjer med koder från nätet de går inte igenom kommer bara upp ett felmeddelande som säger att man inte är eligible för denna kampanj.Klicka för att utvidga...
johhenrik skrev:jag kommer inte klara min i år som det ser ut. Jag bokade av en resa då det blev för mycket för mig och då är jag ett land och 2 nätter kort ser jag. Så jag missar omkring 80.000 poäng på det. Vet inte om jag anse det vara värt att engagera mig heller för at få dem. Jag har redan 800.000 poäng på kontot, så känns inte som det är ett större problem...Klicka för att utvidga...
jumbooze skrev:OT Är det bara jag eller är pointbreakes sämre och sämre nuförtidenKlicka för att utvidga...